Aiud > Pagini > Achizitii publice  
Imagine bară de titlu pentru pagina Web Part
listaachizitii

Primaria Municipiului Aiud
Tipar Font - Font +
Aiud > Pagini > Achizitii publice

Lista achiziților publice pentru anul 2017

Achiziţie Motorină Euro 5 şi benzină fără plumb CO 95
Data publicarii: 29.03.2017 | Stare: În desfășurare

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze următoarele produse:

 -Motorină–Euro5 - 190 litri  şi Benzină fără plumb-CO 95 - 40 litri.

            Valoarea estimată a achiziţiei este de 1050 lei, fără TVA.

            Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta de preţ pentru produsele menţionate anterior, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data 30.03.2017 ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

             

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție serviciu de Ecocardiografie Color Doppler
Data publicarii: 28.03.2017 | Stare: În desfășurare

U.A.T. Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze serviciul de Ecocardiografie Color Doppler, pentru desfășurarea evenimentului ”PIA - Prevenția Inimii Aiud” .

Valoarea alocată a achiziției este de 8000 lei.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie servicii revizie tehnică periodică pentru platforma Scorpio 1490 Smart
Data publicarii: 28.03.2017 | Stare: În desfășurare

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii/lucrări dupa cum urmează:

-       Servicii revizie tehnică periodică pentru platforma de lucru la înălţime Scorpio 1490 Smart.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 4000 lei, exclusiv TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 29.03.2017, ora 10:00.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie coală tego
Data publicarii: 28.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii/lucrări dupa cum urmează:

-       o bucată coală tego 2 x 1,25 m.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 100 lei, exclusiv TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 29.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menţionate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de coregrafie, instruire și interpretări artistice muzicale pentru ansamblurile folclorice din cadrul Centrului Cultural ”Liviu Rebreanu”
Data publicarii: 28.03.2017 | Stare: În desfășurare

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud intenționează să achiziționeze servicii de coregrafie, instruire și interpretări artistice muzicale pentru ansamblurile folclorice din cadrul Centrului Cultural

Valoarea alocată achiziției publice este de 3.700 lei/lună.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție 60 bucăți mături nuiele pentru Piața Dr. Constantin Hagea
Data publicarii: 28.03.2017 | Stare: Finalizat

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze 60 buc. maturi nuiele pentru Piaţa Agroalimentară Dr. Constantin Hagea.

Valoarea alocată achiziției publice este de 300 lei, la care se adaugă TVA.

 

Furnizarea produselor a fost atribuită persoanei fizice Tecşa Eva, cu preţul total de 300 lei.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie materiale electrice
Data publicarii: 28.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii/lucrări dupa cum urmează:

-       Materiale electrice necesare Compartimentului Iluminat public (cablu electric ACY AFY, întinzător, prelungitor 10 m).

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 150 lei, exclusiv TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 29.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menţionate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de consultanță și reprezentare juridică
Data publicarii: 28.03.2017 | Stare: În desfășurare

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze servicii de consultanţă şi reprezentare juridică.

Valoarea alocată achiziției publice este de 3.500 lei/lună.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de ”Schimb anvelope de sezon”
Data publicarii: 27.03.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze servicii de „Schimb anvelope de sezon”, cod CPV 50116500-6, pentru autoturismului Dacia Logan AB 06 VLB, bun al Centrului Cultural Liviu Rebreanu.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 100 lei inclusiv TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 16 martie 2017, ora 1600, urmând să anunțe autoritatea contractantă  despre publicarea ofertei în SEAP, la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro.

 

Serviciul de „Schimb anvelope de sezon”, pentru autoturismului Dacia Logan AB 06 VLB, bun al Centrului Cultural Liviu Rebreanu, achiziționat de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud, a fost atribuit societății SC GOLDTECH SRL, cu preţul de 60 de lei.  

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de informare publică
Data publicarii: 27.03.2017 | Stare: În desfășurare

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze servicii de informare publică: cotidiene locale, site-uri de știri/informare publică, având în vedere faptul că una dintre obligațiile legale fundamentale ale autorității locale este aceea de a informa cetățenii cu privire la activitatea Primăriei și Consiliului Local.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție serviciu publicare anunț în Monitorul Oficial - Partea a VI-a
Data publicarii: 27.03.2017 | Stare: În desfășurare

UAT Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze : Serviciul de publicare anunț ”Programul anual pentru acordarea de finanțări nerambursabile în anul 2017”  în  Monitorul Oficial - Partea a VI-a .

Valoarea estimată a achiziției publice este de 200 lei cu  TVA inclus.

Anunțul de participare  se regăsește atașat prezentei informări publice.

Fișiere atașate:

Achiziție servicii hoteliere, de restaurant și de vânzare cu amănuntul
Data publicarii: 27.03.2017 | Stare: În desfășurare

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze „Servicii hoteliere, de restaurant și de vânzare cu amănuntul”, în cadrul proiectului Compania de teatru - Atelierele de Teatru, proiect derulat pe perioada mai 2017 - octombrie 2017, după cum urmează:

-       2 camere single cu mic dejun inclus, pentru data de 30 martie 2017;

-       Servire cină pentru 3 (trei) persoane în data de 30 martie 2017;

-       Servire prânz pentru 3 (trei) persoane în data de 31 martie 2017.

 

Valoarea estimată a achiziției publice este de 400 lei inclusiv TVA.

 Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 28 martie 2017, ora 1000.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro sau fax 0258 865106.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de asigurare RCA
Data publicarii: 27.03.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze servicii de asigurare RCA pentru autoturismul Dacia Logan aflat în dotare și înmatriculat sub nr.  AB 06 VLB

Valoarea estimată a achiziției publice este de 400 lei inclusiv TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 21 martie 2017, ora 1000, urmând să anunțe autoritatea contractantă  despre publicarea ofertei în SEAP, la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro.

Serviciul de asigurare RCA pentru autoturismul Dacia Logan aflat în dotare și înmatriculat sub nr.  AB 06 VLB achiziționat de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuit societății Asigurarea românească ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP S.A., cu preţul de 337,28 lei.  

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie 10 saci de turbă
Data publicarii: 24.03.2017 | Stare: În desfășurare

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii/lucrări dupa cum urmează:

-       10 saci de turbă necesari Compartimentului Sere - Zone verzi;

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 750 lei, exclusiv TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 27.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menţionate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie bunuri/servicii/lucrări
Data publicarii: 24.03.2017 | Stare: În desfășurare

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii/lucrări dupa cum urmează:

-       10 litri de ierbicid necesar Compartimentului Sere - Zone verzi;

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 450 lei, exclusiv TVA.

-       sape fără coadă - 10 bucăţi necesare Compartimentului Sere – Zone verzi;

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 150 lei, exclusiv TVA.

 

 Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 27.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menţionate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie trusă de chei
Data publicarii: 24.03.2017 | Stare: În desfășurare

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze o trusă de chei pentru utilajul U4450, AB 04 SXG..

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 850 lei, exclusiv TVA.

 Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 27.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menţionate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie substanţă chimică antirozătoare, fungicid şi îngrăşământ pentru flori
Data publicarii: 03.03.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze substanţă chimică antirozătoare, fungicid şi îngrăşământ pentru flori.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 350 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 06.03.2017, ora 10:00.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de ,,substanţă chimică antirozătoare, fungicid şi îngrăşământ" a fost atribuită de către S.C COMPREST VEC S.R.L cu valoarea totală de 344,93 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție tonere
Data publicarii: 23.03.2017 | Stare: Finalizat

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze tonere (negru, cyan și magenta) pentru echipamentul Konica Minolta C300 din dotare.

Valoarea alocată achiziției publice este de 360 lei, la care se adaugă TVA.

 

 

Furnizarea produselor a fost atribuită operatorului economic DOCTOR COPY SRL ALBA IULIA, cu preţul de 360 lei, la care se adaugă TVA.

 

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție 2 bucăți aspiratoare
Data publicarii: 23.03.2017 | Stare: Finalizat

Primăria Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze un număr de 2 buc. aspiratoare, cu următoarele funcții și caracteristici tehnice:

 

-       aspirare umedă și uscată;

-       perie turbo;

-       filtru hepa;

-       accesorii pentru spații înguste;

            -    putere min 1 200 w.

 

 

Valoarea estimată a achiziției publice este de 1.000 lei, la care se adaugă TVA.

 

 

Furnizarea produselor a fost atribuită operatorului economic ALTEX ROMÂNIA SRL BUCUREŞTI, cu preţul de 877,18 lei, la care se adaugă TVA.

 

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie materiale pentru întreţinere
Data publicarii: 23.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii/lucrări după cum urmează:

-          Materiale pentru întreţinere (vopsea albă - 5 kg, vopsea neagră - 10 kg, diluant - 8 litri şi  4 bucăţi pensule.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 350 lei, exclusiv TVA.

 Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 24.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menţionate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie bunuri/servicii/lucrări
Data publicarii: 22.03.2017 | Stare: În desfășurare

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii/lucrări dupa cum urmează :

-          Motorină Euro 5 - 1020 litri şi benzină fără plumb CO 95 - 80 litri.

 Valoarea estimată a achiziţiei este de 4650 lei, fără TVA.

-          Ulei hidraulic Ultramax HLP Valvoline - 1 bidon 20 litri.

Valoarea estimată a achiziţiei este de 300 lei, fără TVA.

-          Piese de schimb auto (cap de bară lung - 2 bucăţi, pompă apă - 1 bucată, ulei motor - 1 bidon de 20 litri, ulei hidraulic - 1 bidon de 20 litri, ulei T20 - 1 bidon de 20 de litri).

Valoarea estimată a achiziţiei este de 650 lei, fără TVA.

 

 Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 23.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menţionate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.      

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție materiale și produse pentru concursul de încondeiat ouă
Data publicarii: 21.03.2017 | Stare: În desfășurare

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează, în vederea pregătirii şi organizării concursului de încondeiat ouă, achiziţionarea următoarelor materiale şi produse:

Blank-uri polistiren – ouă     - 13 seturi ;

Set Quilling multicolor          - 12 buc.;

Ac Quilling 2 capete             - 12 buc.;

Set Montessori mare            -  4 buc.;

Set Montessori mic              -   4 buc.; 

Iepuraşi ciocolata                 -  130 buc.;

Apa minerala                        - 12 sticle.   

 

Valoarea alocată achiziției publice este de 600 lei, TVA inclus.

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie servicii de reparaţie cupă faţă/spate budoexcavator
Data publicarii: 03.03.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze servicii de reparaţie cupă faţă/cupă spate buldoexcavator.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 2800 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 06.03.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de servicii de reparaţie cupă faţă/spate buldoexcavator a fost atribuită de S.C MAGIC AGROJET S.A cu valoarea totală de 2339,28 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie motorina E 5 şi benzină fără plumb CO 95
Data publicarii: 02.03.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze următoarele produse “Motorină–E5 şi Benzină fără plumb-CO 95”.

            Valoarea estimată a achiziţiei este de 1200 lei, fără TVA.

            Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta de preţ pentru produsele menţionate anterior, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data 03.03.2017 ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

            Detalii pentru produsele ce urmează să fie achiziţionate se regăsesc în anexa ataşată prezentului anunţ.

 

 

Achiziţia de motorină E5 şi benzină fără plumb CO 95 a fost atribuită de S.C FLOREA GRUP S.R.L cu valoarea totală de 1094,20 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziţie şlefuitor cu excentric
Data publicarii: 02.03.2017 | Stare: Finalizat

 

             Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze produse ,, şlefuitor cu excentric”.

            Valoarea estimată a achiziţiei este de 700 lei, fără TVA.

            Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta de preţ pentru produsele menţionate anterior, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data 03.03.2017 ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

           

 

Achiziţia de produse ,,şlefuitor cu excentric" a fost atribuită de S.C EPINVEST S.R.L cu valoarea totală de 453 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achizitie de servicii de supraveghere a lucrărilor de construcţii – „dirigentie de şantier.”
Data publicarii: 06.03.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze servicii de supraveghere a lucrărilor  de construcţii– „dirigentie de şantier.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 07.03.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de servicii de supraveghere a lucrărilor de construcţii - diriginte de şantier a fost atribuită de S.C DUMICONSULT SECURITY S.R.L.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie piese de schimb auto
Data publicarii: 01.03.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze produse  ,,piese de schimb auto” pentru autovehicului AB 10 BJM, conform anexei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 200 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 02.03.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Anexa produselor care urmează să fie achiziţionate se regăseşte ataşată anunţului.

 

Achiziţia de produse ,,piese de schimb auto" a fost atribuită de S.C RADCONFRAD S.N.C cu valoarea totală de 203,34 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziţie de produse ,,piese de schimb auto"
Data publicarii: 23.02.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze produse  ,,piese de schimb auto” conform anexei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 820 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 24.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Anexa produselor care urmează să fie achiziţionate se regăseşte ataşată anunţului.

Achiziţia de produse ,, piese de schimb auto" a fost atribuită de S.C RADCONFRAD S.N.C cu valoarea totală de 793,24 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziţie materiale sanitare pentru compartimentul Ecarisaj
Data publicarii: 22.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze materiale sanitare necesare activităţii desfăşurate de compartimentul Ecarisaj.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 900 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 23.02.2017, ora 12:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Anexa materialelor sanitare care urmează să fie achiziţionate se regăseşte ataşată anunţului.

 

Achiziţia de materiale sanitare pentru Compartimentul Ecarisaj a fost atribuită de  S.C ARROW INTERNAŢIONAL S.R.L cu valoarea totală de 837,22 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziţie motorină E5 şi benzină fără plumb
Data publicarii: 22.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze următoarele produse “Motorină–E5 şi Benzină fără plumb-CO 95”.

            Valoarea estimată a achiziţiei este de 1900 lei, fără TVA.

            Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta de preţ pentru produsele menţionate anterior, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data 23.02.2017 ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

            Detalii pentru produsele ce urmează să fie achiziţionate se regăsesc în anexa ataşată prezentului anunţ.

 

 

Achiziţia de motorină E5 şi benzină fără plumb CO95 a fost atribuită de către societatea S.C FLOREA GRUP S.R.L cu valoarea totală de 1813,5 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziție produse alimentare necesare desfășurării activității Creșei Municipiului Aiud
Data publicarii: 17.03.2017 | Stare: Finalizat

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze produse alimentare pentru o perioadă de 30 de zile, necesare desfășurării activității Creșei Municipiului Aiud.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 4.120 lei fără TVA.

 

Achiziția produselor alimentare a fost atribuită societății J Asmin Fruits SRL, cu prețul de 4494,14 lei, TVA inclus.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie diverse materiale pentru întreţinere
Data publicarii: 08.02.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze ,,diverse materiale pentru întreţinere” conform anexei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 3300 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 09.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Anexa materialelor care urmează să fie achiziţionate se regăseşte ataşată anunţului.

 

Achiziţia materialelor pentru întreţinere a fost atribuită de societatea S.C DELU & ANY S.R.L, cu valoarea totală de 2904 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziţie ,,produse de curăţenie"
Data publicarii: 08.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze  ,,produse de curăţenie.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 250 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 09.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de ,,produse de curăţenie" a fost atribuită de către societatea S.C CORAMET IMPORT EXPORT S.R.L, cu valoarea totală de 258,8 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie seminţe flori
Data publicarii: 19.01.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze produse ,,seminţe flori.

Valorea estimată a achiziţiei publice este de 2450 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 20.01.2017, ora 12:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Anexa produselor care urmează să fie achiziţionate se regăseşte ataşată anunţului.
 
 
Achiziţia de ,,seminţe flori" a fost atribuită de către societatea S.C BIFLORA S.R.L, cu valoarea totală de 2139,74 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziție medalii pentru evenimentul ”Aiud Maraton”
Data publicarii: 17.03.2017 | Stare: Finalizat

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze 350 buc. medalii pentru evenimentul ”Aiud Maraton”.

Valoarea alocată achiziției publice este de 5000 lei inclusiv TVA .

 

 

Achiziția celor 350 de medalii pentru evenimentul ”Aiud Maraton” a fost atribuită societății Infinity Trophy Trading SRL, cu prețul de 4998 lei, TVA inclus.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie produse
Data publicarii: 20.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze următoarele produse:

-         2000 de bucăţi panseluţe;

-        80 de bucăţi panseluţe curgătoare;

-         20 m² folie;

-        Autoforante Ø5x 35 - 100 bucăţi;

-        Autoforante Ø5x30  - 100 bucăţi;

-         Piuliţe m8 - 50 bucăţi;

-         Sfoară - 10 bucăţi;

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 3.100 lei, fără TVA.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menționate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 21.03.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Serviciul de publicare anunț ”Negociere directă pentru concesiunea serviciului public local de transport persoane prin curse regulate pe raza unității administrativ teritoriale a municipiului Aiud”
Data publicarii: 15.03.2017 | Stare: Finalizat

Primăria Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze : Serviciul de publicare anunț ”Negociere directă pentru concesiunea serviciului public local de transport persoane prin curse regulate pe raza unității administrativ teritoriale a municipiului Aiud” în  Monitorul Oficial - Partea a VI-a, respectiv într-un cotidian național .

Valoarea estimată a achiziției publice este de 768,06 lei fără TVA.

Anunțul de participare  se regăsește atașat prezentei informări publice.

 

Serviciul a fost atribuit SC Metropolitan Adv SRL cu prețul de 691.26 RON fără TVA.

Fișiere atașate:

Achiziție stick-uri memorie USB
Data publicarii: | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze un stick memorie USB de 64 CG și 2 bucăți stick memorie USB de 8 GB.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 200 lei fără TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 27 februarie 2017, ora 1000, urmând să anunțe autoritatea contractantă  despre publicarea ofertei în SEAP, la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro.

 

Achiziția unui stick memorie USB de 64 GB achiziționat de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuită societății INFOCENTER SRL, cu preţul de 114 lei, din care TVA 18,21 lei.

 Achiziția a 2 bucăți stick memorie USB de 8 GB achiziționate de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuită societății DIGITEX SRL, cu preţul de 50 lei, din care TVA 7,98 lei.

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Serviciul de tipărire bilete muzee
Data publicarii: 15.03.2017 | Stare: În desfășurare

Primăria Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze : Serviciul de tipărire bilete muzee ( 42 blocuri bilete, fiecare bloc conținând 100 file). Valoarea estimată a achiziției publice este de 151,00 lei fără TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achizitie produse
Data publicarii: 15.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze următoarele :

-          Motorină–E5,cantitatea estimată este de 240 l şi  Benzină fără plumb-CO 95, cantitatea estimată este de 60 l. Valoarea estimată este de 1300 lei fără TVA .

-          Ulei hidraulic 20 l.  Valoarea totală  estimată este de  300 lei fără TVA.

-          Geam  de 4 mm. = 15,4 mp. Valoarea estimată este de  620 lei fără TVA.

-          Piese auto (girofar 1 buc, apărători roti spate 2 buc.). Valoarea estimată este de 180 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 16.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menționate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.   

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achizitie parbriz auto
Data publicarii: 14.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze - parbriz față pentru Dacia Break = 1 buc. Valoarea estimată este  de 180 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de15.03.2017, ora 10:00.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.   

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie bunuri/servicii
Data publicarii: 14.03.2017 | Stare: În desfășurare

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii dupa cum urmează :

-          Materiale  pentru întreţinere iluminat public (becuri 70 w - 48 buc, becuri 150 w - 24 buc, becuri 250 w - 24 buc, igniter -50 buc, dulii ceramice E 27 -20 buc.) Valoarea estimată a achiziţiei este de 6000 lei fără TVA.

-          Ghivece flori de Ø7,5 mm - 10.000 buc.  Valoarea estimată a achiziţiei este de 2000 lei fără TVA.

-          Piese de schimb auto (ulei motor, aditiv ulei, filtru ulei, acumulator 110 A, borne acumulator, garnitură şi pistonaşe trier). Valoarea estimată a achiziţiei este de 700 lei fără TVA.

-          Servicii de revizie tehnică-auto (pentru autoturismele B 58 SJT şi AB 06 LRS). Valoarea estimată a achiziţiei este de 6000 lei fără TVA.

-          Materiale electrice (întrerupător, priză simplă şi priză dublă). Valoarea estimată a achiziţiei este de 50 lei fără TVA.

 

 Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 15.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menţionate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de tipărire și de livrare pentru tipărirea volumului de poezie ”De profundis”
Data publicarii: 06.03.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze servicii de tipărire și de livrare, pentru tipărirea volumului de poezie „De profundis” semnat Ovidiu Hulea, în cadrul manifestării Sărbătoarea primăverii

Valoarea estimată a achiziției publice este de 1500 lei inclusiv TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 07martie 2017, ora 1000.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro sau fax 0258 865106.

Specificațiile tehnice pentru tipărirea volumui sunt următoarele

-       Format finit 140x210 mm

-       Coperta carton 300g, alb-negru față-spate+folie lucioasă

-       Interior 90 pagini, hârtie 80/100 g, alb-negru

-       Finisări colaționare, broșare cu termoclei, tăiere

-       Nr. exemplare 400 buc

 

Serviciul de „tipărire carte” privind tipărirea volumului de poezie „De profundis” semnat Ovidiu Hulea, în cadrul manifestării Sărbătoarea primăverii achiziționat de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud a fost atribuit societății S.C. TIPO-REX SRL, cu preţul de 1260 lei, exclusiv TVA.  

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achizitie bunuri/servicii
Data publicarii: 09.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii dupa cum urmează :

-          Piatra subgabaritică calcaroasă - cantitatea 500 to. Valoarea estimată este de 5000 lei.

-          Veste reflectorizante – 20 buc,   mănusi protecție – 50 per, trusă medicală – 13 buc. Valoarea totală  estimată este de  900 lei fără TVA.

-          Unelte pentru întreținere (lopeți 10 buc. greble 5 buc. furci 5 buc.). Valoarea estimată este de  300 lei fără TVA.

-          Servicii de cadastru.  Valoarea estimată este de 1900 lei fără TVA.

-          Servicii de hidroizolație cu membrană bitumoasă. Valoarea estimată este de 1300 lei fără TVA.

-          Servicii de desfundat rețea de canalizare menajeră și pluvială.. Valoarea estimată este de 1700 lei fără TVA.

-          Servicii de  asigurare de răspundere civilă auto-RCA” pentru autovehiculele din dotare.

Valoarea estimată este de 1500 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 10.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile menționate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achizitie bunuri/servicii/lucrari
Data publicarii: 08.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze bunuri/servicii/lucrări dupa cum urmează :

-          Motorină–E5,cantitatea estimată este de 320 l şi Benzină fără plumb-CO 95, cantitatea estimată este de 100 l.Valoarea estimată este de 1780 lei fără TVA .

-          Cherestea rășinoasă uscată 1 mc.Valoarea estimată este de 900 lei fără TVA.

-          Var praf  75 saci.Valoarea estimată este de 800 lei fără TVA.

-          Servicii de reparație polizor electric. Valoarea estimată este de 100 lei fără TVA.

-          Servicii de brokeraj - asistență, reprezentare, îndeplinire procedură, încheiere contract furnizare energie electrică, pe Bursa Română de Mărfuri.Valoarea estimată este de 2500 lei fără TVA.

-          Servicii de verificare pământare la prize (6 buc.) și montat priză de pamânt. Valoarea estimată este de 750 lei fără TVA.

-          Lucrări de reprofilare drumuri nemodernizate cu autogreder cu masa de minim 16 to, cu lama centrală de minim 3,5 m. lățime, greutate operațională 12.000 kg. Cantitatea estimată este de aproximativ 75 ore. Valoarea estimată este de 14000 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 09.03.2017, ora 10:00.

Oferta se poate depune pentru oricare din bunurile/serviciile/lucrările menționate anterior.

Potenţialii ofertanţi vor face menţiunea referitoare la punctul de livrare şi eventualele cheltuieli de transport pe care urmează să le suporte beneficiarul/furnizorul (dacă este cazul).

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.           

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție 17 cărți cu tematică istorică
Data publicarii: 03.03.2017 | Stare: Finalizat

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze pentru Biblioteca municipală Liviu Rebreanu, 17 cărţi cu tematică istorică, în vederea premierii participanţilor la concursul de eseuri Revoluţia de la 1848 - 1849 din Transilvania.

Valoarea estimată achiziției publice este de 450 lei, TVA inclus.

 

 

Furnizarea produselor a fost atribuită operatorului economic LIBRĂRIE.NET SRL CRAIOVA, la preţul de 392,17 lei, la care se adaugă TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii muzicale
Data publicarii: 03.03.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud intenționează să achiziționeze servicii muzicale pentru Sărbătoarea primăverii.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 750 lei.

 

 

Achiziția de servicii muzicale pentru Sărbătoarea Primăverii, inițiată de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuită domnului Moga Marius cu suma de 729 lei.  

 

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de design și machetare grafică, pregătire tipar pliante, afișe și album de fotografie
Data publicarii: 03.03.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud intenționează să achiziționeze servicii de design și machetare grafică, pregătire tipar pliante, afișe și album de fotografie pentru Sărbătoarea primăverii.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 750 lei.

 

Achiziția de servicii de design și machetare grafică, pregătire tipar pliante, afișe și album de fotografie pentru Sărbătoarea primăverii, inițiată de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuită domnului Bako Andrei cu suma de 729 lei.  

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de prezentare și comunicare artistică
Data publicarii: 03.03.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud intenționează să achiziționeze servicii de prezentare și comunicare artistică în cadrul manifestărilor pentru Sărbătoarea primaverii.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 750 lei.

Achiziția de servicii de prezentare și comunicare artistică, inițiată de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuită domnului Hădărig Ioan, cu suma de 729 lei.  

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii artistice muzicale
Data publicarii: 24.02.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud intenționează să achiziționeze servicii artistice muzicale.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 2100,85 lei fără TVA.

 

 

Achiziția de servicii artistice, inițiată de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuită Asociației Keknefelejcs Notatarsulat cu preţul de 2500  lei din care TVA 0 lei. 

 

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție rame foto pentru fotografii
Data publicarii: 22.02.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze rame foto pentru fotografii.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 1000 lei fără TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 23 februarie 2017, ora 12:00..

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro sau fax 0258 865106.

Specificațiile tehnice se regăsesc atașat anunțului.

 

 

Achiziția de rame foto pentru fotografii, inițiată de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuită societății IKEA ROMÂNIA SA, cu preţul de 1093,80 lei din care TVA 174,64 lei.  

Fișiere atașate:

Achiziție unitate cilindru DR 2200 compatibil pentru Multifuncțională Brother DCP 7055
Data publicarii: 24.02.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze o unitate cilindru DR 2200 compatibil pentru Multifuncțională Brother DCP 7055.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 160 lei fără TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 27 februarie 2017, ora 1000, urmând să anunțe autoritatea contractantă  despre publicarea ofertei în SEAP, la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro.

 

Achiziția unei unități cilindru DR 2200 compatibil pentru Multifuncțională Brother DCP 7055achiziționat de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuită societății Alebo Self Print SRL-D, cu preţul de 113,05 lei din care TVA 18,05 lei.  

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie servicii de vulcanizare şi spălătorie auto
Data publicarii: 20.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze servicii de vulcanizare şi spălătorie auto.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 950 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 21.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia serviciilor de vulcanizare şi spălătorie auto a fost atribuită de către societatea S.C AUTTOTALER S.R.L, cu valoarea totală de 915,97 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie servicii de printare autocolant
Data publicarii: 27.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze servicii de printare autocolant.

 Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 180 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 28.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia serviciilor de printare autocolant a fost atribuită de către societatea S.C XEROM SERVICE S.R.L, cu valoarea totală de 160 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie ,,materiale sportive"
Data publicarii: 13.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze  ,,materiale sportive” conform anexei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 1800 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 14.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Anexa materialelor care urmează să fie achiziţionate se regăseşte ataşată anunţului.

 

Achiziţia materialelor sportive a fost atribuită de către societatea S.C MIDAS DEVELOPMENT S.R.L, cu valoarea totală de 1722,1 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziţie 5 saci de cărbune de lemn
Data publicarii: 02.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze 5 saci de cărbune de lemn (3 kg/sac) întrebuinţat ca stimulent de înrădăcinare la plantele semi-lemnoase şi lemnoase.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 60 lei fără TVA.

 

Achiziţia celor 5 saci de cărbune a fost atribuită de către societatea S.C FLOREA GRUP S.R.L, cu valoarea totală de 46,22 lei exlusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie produse ,,piese de schimb auto"
Data publicarii: 08.02.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze produse  ,,piese de schimb auto” conform anexei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 500 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 09.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Anexa materialelor care urmează să fie achiziţionate se regăseşte ataşată anunţului.

 

Achiziţia de produse  ,,piese schimb auto" a fost atribuită de către societatea S.C RADCONF RAD SNC, cu valoarea totală de 491,58 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziție servicii muzicale pentru evenimentul ”Sărbătoarea Primăverii”
Data publicarii: 01.03.2017 | Stare: Finalizat

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze servicii muzicale pentru organizarea evenimentului ”Sărbătoarea Primăverii”.

Valoarea alocată achiziției publice este de 10.000 lei.

 

 

Achiziția serviciilor muzicale pentru evenimentul ”Sărbătoarea Primăverii” a fost atribuită formației Distinto, cu prețul de 10.000 lei.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achizitie mixtură asfaltică stocabilă la rece
Data publicarii: 27.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze 20 de saci de mixtură asfaltică stocabilă la rece.

 Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 1400 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 28.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia celor 20 de saci de mixtură asfaltică stocabilă la rece a fost atribuită  de către societatea S.C DITO GROUP S.R.L cu valoarea totală de 1.325 lei, exlusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie arbori şi arbuşti ornamentali
Data publicarii: 02.03.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze arbori şi arbuşti ornamentali, specia: Magnolia liliflora ,,Nigra” şi Prunus serrulata Kiku – Shidare Sakura.

            Valoarea estimată a achiziţiei este de 11.400 lei, fără TVA.

            Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta de preţ pentru produsele menţionate anterior, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data 03.03.2017 ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție 27 de cupe pentru evenimentul ”Gala Sportului Aiudean”
Data publicarii: 23.02.2017 | Stare: Finalizat

 

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze 27 de cupe pentru evenimentul ”Gala Sportului Aiudean”.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 3.529,41 lei fără TVA.

 

 

Achiziția celor 27 de  cupe pentru evenimentul ”Gala Sportului Aiudean” a fost atribuită societății SC Pretext Advertising SRL” , cu prețul de 1506,17 lei.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție mochetă de trafic intens
Data publicarii: 27.02.2017 | Stare: În desfășurare

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze 36 mp mocheta de trafic intens .

Valoarea estimată a achiziției publice este de 2.300 lei fără TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție produse alimentare
Data publicarii: 27.02.2017 | Stare: În desfășurare

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze produse alimentare pentru o perioadă de 30 de zile, necesare desfășurării activității Creșei Municipiului Aiud.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 3.360 lei fără TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție articole consumabile de papetărie
Data publicarii: 22.02.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze articole consumabile de papetărie.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 134 lei fără TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 23 februarie 2017, ora 1600.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro sau fax 0258 865106.

Specificațiile tehnice se regăsesc atașat anunțului.

 

Achiziția de articole consumabile de papetărie, inițiată de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud a fost atribuită societății Evident Group SRL Aiud, cu preţul de 86,75 lei, exclusiv TVA.   

Fișiere atașate:

Achiziție kit-uri de creație cu materiale
Data publicarii: 16.02.2017 | Stare: Finalizat

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze 6 (șase) kit-uri de creație cu materiale.

Conținutul unui kit este detaliat în fișierul atașat

Valoarea estimată a achiziției publice este de 420,16 lei fără TVA.
 
 
Achiziția de produse a fost atribuită SC Media Paper SRL, cu prețul de 327,4 lei TVA inclus. 

Fișiere atașate:

Achiziție servicii și produse de protocol
Data publicarii: 23.02.2017 | Stare: În desfășurare

 

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze servicii și produse de protocol oferite de către un local de alimentație publică din Municipiul Aiud.

 Produsele de protocol care se vor oferi sunt:  apă, suc, cafea, prăjitură, saleuri/sărățele, etc.,  pentru un număr estimativ de 150 de persoane, în vederea desfășurării evenimentului ”Gala Sportului Aiudean”.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 1.512,61 lei fără TVA.

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie 2 saci de complex (îngrăşământ)
Data publicarii: 08.02.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze 2 saci de complex (50 kg/sac) întrebuinţat ca stimulent de creştere a gazonului de la Baza Aiudelul.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 160 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 09.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de complex întrebuinţat ca stimulent de creştere a gazonului a fost atribuită societăţii S.C COMPREST VEC S.R.L cu valoarea totală de 163,30 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie fungicid şi mănuşi
Data publicarii: 09.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze fungicid şi mănuşi necesare activităţii desfăşurată de personalul Compartimentului Sere-zone verzi.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 160 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 10.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Caietul de sarcini se regăseşte ataşat prezentului anunţ.

 

Achiziţia de fungicid a fost atribuită societăţii S.C COMPREST VEC S.R.L cu valoarea totală de 52,29 lei, exclusiv TVA.

Achiziţia de mănuşi a fost atribuită societăţii S.C RENANIA TRADE S.R.L cu valoarea totală de 125 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Produse de protocol
Data publicarii: 21.02.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze

 produse de protocol.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 450 lei fără TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 22 februarie 2017, ora 1100.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro sau fax 0258 865106.

Lista produselor necesare se găsește atașată anunțului.

 

Achiziția de Produse de protocol, inițiată de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud a fost atribuită societății S.C. Excentric Group SRL Aiud, cu preţul de 402,81 lei, exclusiv TVA.  

Fișiere atașate:

Achiziţie produse de balastieră -piatră subgabaritică calcaroasă
Data publicarii: 22.02.2017 | Stare: În desfășurare

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze produse de balastieră – piatră subgabaritică  calcaroasă.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 3000 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 23.02.2017, ora 12:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție servicii de consultanţă şi reprezentare juridică
Data publicarii: 13.02.2017 | Stare: Anulat

Primăria Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze servicii de consultanţă şi reprezentare juridică.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 2.900 lei/lună, la care se adaugă TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 17.02.2017, ora 12:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: tehnic@aiud.ro sau fax 0258.861 280.

Ataşăm prezentului anunţ Anexa 1 cu cerinţele minime obligatorii ce trebuiesc îndeplinite de prestator şi HCL 19/26.01.2017 prin care s-a aprobat achiziţionarea de servicii de consultanţă şi reprezentare juridică.

 

 

Până la termenul limită nu a fost depusă nicio ofertă care să se încadreze în valoarea estimată. Procedura va fi reluată la o dată ulterioară ce va fi publicată pe site-ul www.aiud.ro.

Fișiere atașate:

Achiziţie cartuş toner
Data publicarii: 16.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze un cartuş toner compatibil cu Xerox 3125, necesar desfăşurării activităţii din cadrul compartimentului Casierie-Încasări venituri.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 280 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 17.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Achiziţia de cartuş toner compatibil cu Xerox 3125, necesar desfăşurării activităţii din cadrul compartimentului Casierie-Încasări venituri a fost atribuită de S.C DIGITEX S.R.L cu valoarea totală de 252,10 lei exclusiv TVA.

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Servicii de „tipografie digitală”
Data publicarii: 17.02.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze

servicii de „tipografie digitală”

Valoarea estimată a achiziției publice este de 321 lei fără TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 20 februarie 2017, ora 1000.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro sau fax 0258 865106.

Specificațiile tehnice se regăsesc atașat anunțului.

 

Serviciul de „tipărire materiale publicitare”, achiziționat de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud a fost atribuit societății S.C. Art Studio Print Aiud, cu preţul de 294 lei, exclusiv TVA.  

Fișiere atașate:

Achiziție servicii de ”Copie chei” pentru o cheie de ială și una de zar
Data publicarii: 08.02.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze servicii de „Copie chei”, cod CPV 44522200-7, pentru o cheie de ială și una de zar.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 25,21 lei fără TVA.

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 09 februarie 2017, ora 16:00, urmând să anunțe autoritatea contractantă  despre publicarea ofertei în SEAP, la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro.

 

 

Serviciul de „copie chei”, achiziționat de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud,  a fost atribuit I.F. Avram Silviu., cu preţul de 12 lei din care TVA 0 lei.  

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție - Ghidul Secretarului UAT
Data publicarii: 16.02.2017 | Stare: Finalizat

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud intenționează să achiziționeze Ghidul Secretarului UAT – Actualizare 4 .

Valoarea estimată a achiziției publice este de 95,24 lei fără TVA.

 

 

Furnizarea produsului, a fost atribuită operatorului economic LBW – EDITURI SPECIALIZATE BUCURESTI, la preţul de 95,24 lei, la care se adaugă TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie servicii de revizie tehnică auto şi schimb ulei
Data publicarii: 08.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze servicii ,, de revizie tehnică auto şi schimb ulei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 3000 lei, fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 09.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de servicii ,, de revizie tehnică şi schimb ulei" a fost atribuită societăţii SC AUTOTALLER SRL, cu valoarea totală de 2.436,97 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie motorină E5 şi benzină fără plumb CO95
Data publicarii: 08.02.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze următoarele produse “Motorină–E5 şi Benzină fără plumb-CO 95”.

            Valoarea estimată a achiziţiei este de 1500 lei, fără TVA.

            Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta de preţ pentru produsele menţionate anterior, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data 09.02.2017 ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

            Detalii pentru produsele ce urmează să fie achiziţionate se regăsesc în anexa ataşată prezentului anunţ.

 

 

Achiziţia de ,, motorină E5 şi benzină fără plumb CO95" a fost atribuită societăţii SC Florea Grup SRL, cu valoarea totală de 1438,70, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Anunt achizitie stampile
Data publicarii: 15.02.2017 | Stare: Finalizat

Primăria Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze 3 bucăți ștampile necesare desfășurării activității de stare civilă .

Valoarea estimată a achiziției publice este de 200,00 lei fără TVA.

 

 

 

 

Furnizarea produselor - 3 buc. stampile, a fost atribuită operatorului economic SC TIPO-REX SRL ALBA IULIA, la preţul de 191,60 lei, la care se adaugă TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie produse ,,coşuri şi mături din nuiele"
Data publicarii: 27.01.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze produse ,,coşuri şi mături din nuiele.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 1200 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 30.01.2017, ora 12:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de ,,coşuri şi mături din nuiele" a fost atribuită P.F Pintea Horia, cu valoarea totală de 1175 lei, exclusiv TVA.

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie ,,material pentru întreţinere - cherestea răşinoase uscată, 5 mc"
Data publicarii: 08.02.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze 5 mc de cherestea uscată necesară pentru a fi folosită în confecţionarea unor jardiniere, bănci şi gărduleţe pentru spaţiile de joacă.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 4500 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 09.02.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de ,,material pentru întreţinere - cherestea răşinoase uscată 5 mc" a fost atribuită societăţii SC BECOFERM SRL, cu valoarea totală de 4500 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie produse ,,piese de schimb auto"
Data publicarii: 30.01.2017 | Stare: Finalizat

          Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze produse  ,,piese de schimb auto” conform anexei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 1500 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 31.01.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziția de produse ,,piese de schimb auto"  a fost atribuită societății SC RADCONF RAD SNC, cu valoarea totală de 1393,17, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziţie materiale pentru întreţinere
Data publicarii: 30.01.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze ,,diverse materiale pentru întreţinere” conform anexei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 1600 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 31.01.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

Anexa materialelor care urmează să fie achiziţionate se regăseşte ataşată anunţului.

 

Achiziția a fost atribuită cu  valoarea totală de 1274,04 lei, exclusiv TVA de către S.C DELU&ANY S.R.L.

Fișiere atașate:

Achiziţie ,,materiale electrice"
Data publicarii: 30.01.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze  ,,materiale electrice” conform anexei.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 1600 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 31.01.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de materiale electrice a fost atribuită societăţii S.C SELENA CENTER S.R.L cu o valoare de 1565,54 lei, exlusiv TVA.

Fișiere atașate:

Servicii de „Restaurant și servire a mâncării”
Data publicarii: 20.01.2017 | Stare: Finalizat

Centrul Cultural „Liviu rebreanu‟ Aiud,  intenționează să achiziționeze

Servicii de „Restaurant și servire a mâncării

 

Valoarea estimată a achiziției publice este de 275,3 lei fără TVA.

 

Invităm toți ofertanții interesați să publice în SEAP oferta,  potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 25 ianuarie 2017, ora 1600, urmând să anunțe autoritatea contractantă  despre publicarea ofertei în SEAP, la adresa de e - mail cultura@aiud-art.ro.

 

Caietul de sarcini se regăsește atașat anunțului.

 

Serviciului de „Restaurant și servire a mâncării”, achiziționat de către Centrul Cultural Liviu Rebreanu Aiud în data de 27.01.2017 a fost atribuit societății S.C. Fantastic S.R.L., cu preţul de 214.9 lei din care TVA 17.74 lei.  

 

Fișiere atașate:

Achiziţie servicii de ,,reparaţie instalaţie distribuţie agent termic - CT combustibil solid şi servicii de izolare hidrofor alimentare cu apă”.
Data publicarii: 27.01.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze servicii de ,,reparaţie instalaţie distribuţie agent termic - CT combustibil solid şi servicii de izolare hidrofor alimentare cu apă.

Valoarea estimată a achiziţiei publice este de 1800 lei fără TVA.

Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data de 30.01.2017, ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

 

Achiziţia de servicii de ,, reparaţie instalaţie distribuţie agent termic - CT combustibil solid şi serviciu de izolare hidrofor alimentare cu apă" a fost atribuită de S.C YOGY BEAR S.R.L cu valoarea totală de 1800 lei fără TVA.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziție 3 bucăți telefoane fixe
Data publicarii: 30.01.2017 | Stare: Finalizat

Primăria Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze un număr de 3 buc. telefoane fixe, din care unul fără fir.

 

Valoarea estimată a achiziției publice este de 290.00 lei fără TVA.

Furnizarea produselor - 3 buc. telefoane fixe, din care unul fără fir, a fost atribuită operatorului economic SC ELECTROPLAST SRL AIUD, la preţul de 285,51 lei, la care se adaugă TVA.

 

 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Servicii de asigurare de răspundere civilă auto-RCA
Data publicarii: 20.01.2017 | Stare: Finalizat

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud  intenţionează să achiziţioneze “Servicii de asigurare de răspundere civilă auto-RCA” pentru autovehiculele din dotare.

            Valoarea estimată a achiziţiei este de 6100 lei fără TVA.

            Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta, potrivit prevederilor  Legii 98/2016, până la data 25.01.2017 ora 10:00.

            Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail spapl@aiud.ro sau fax 0258/861593.

            Detalii pentru serviciile de asigurare răspundere civilă auto-RCA, privind autovehiculele din dotare se regăsesc ataşate prezentului anunţ.

 

 

 

Achiziţia de ,,servicii de asigurare de răspunere civilă auto - RCA" pentru autovehiculele din dotare, a fost atribuită de Societatea de Asigurare - Reasigurare CITY INSURANCE S.A cu valoarea totală de 6020,38 lei, exclusiv TVA.

Fișiere atașate:

Achiziție serviciu privind obținerea avizului medical și psihologic anual, pentru șoferul instituției
Data publicarii: 26.01.2017 | Stare: Finalizat

Primăria Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze : Serviciul privind obținerea avizului medical și respectiv psihologic anual, pentru șoferul instituției.

Valoarea estimată a achiziției publice este de 300,00 lei fără TVA.

Servicii medicale medicina muncii conform HG 355/2007:

1. Aviz medical conducător auto - 180.00 lei

2. Aviz psihologic conducător auto - 40.00 lei

3. Examen clinic general cu eliberarea fișei de aptitudini - 0 lei.

Serviciul a fost atribuit furnizorului Elisa Med SRL cu prețul 220 lei, fără TVA 

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Achiziţie motorină E 5 şi benzină fără plumb CO 95
Data publicarii: 20.01.2017 | Stare: Finalizat

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud intenţionează să achiziţioneze următoarele produse “Motorină–E5 şi Benzină fără plumb-CO 95”.

            Valoarea estimată a achiziţiei este de 2300 lei fără TVA.

            Invităm toţi ofertanţii interesaţi să publice în SEAP oferta de preţ pentru produsele menţionate anterior, potrivit prevederilor Legii 98/2016, până la data 25.01.2017 ora 10:00.

Comunicarea publicării anunţului în SEAP se face până la termenul menţionat anterior la adresa de e-mail: spapl@aiud.ro sau fax 0258.861 593.

            Detalii pentru produsele ce urmează să fie achiziţionate se regăsesc în anexa ataşată prezentului anunţ.

 

 

        Achiziţia de motorina E 5 şi benzină fără plumb CO 95 a fost atribuită de S.C FLOREA GRUP S.R.L cu  valoarea totală de 2256,80 lei, exclusiv TVA.

 

Fișiere atașate:

Serviciul de publicare anunț ”Licitație publică deschisă pentru concesiunea serviciului public local de transport persoane prin curse regulate pe raza unității administrativ teritoriale a municipiului Aiud”
Data publicarii: 19.01.2017 | Stare: Finalizat

Primăria Municipiului Aiud intenționează să achiziționeze : Serviciul de publicare anunț ”Licitație publică deschisă pentru concesiunea serviciului public local de transport persoane prin curse regulate pe raza unității administrativ teritoriale a municipiului Aiud” în  Monitorul Oficial - Partea a VI-a, respectiv în Jurnalul National .

Valoarea estimată a achiziției publice este de 768,06 lei fără TVA.

Anunțul de participare  se regăsește atașat prezentei informări publice.

 Serviciul de publicare anunț ”Licitație publică deschisă pentru concesiunea serviciului public local de transport persoane prin curse regulate pe raza unității administrativ teritoriale a municipiului Aiud” în Monitorul Oficial - Partea a VI-a, respectiv în Jurnalul Național.
Serviciul a fost atribuit furnizorului Metropolitan Maxpress Adv SRL cu prețul de 691.26 RON fără TVA.

Fișiere atașate:

Anunt achiziții publice
Data publicarii: 16.01.2017 | Stare: Anulat

În această secțiune sunt publicate anunțurile referitoare la achiziții publice.

Fișiere atașate: Nu sunt fisiere atasate.

Pagina modificata la: 18.01.2017
NEWSLETTER




aiudonline.ro

Cautare Google



Acest site nu reprezinta în mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Întreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor site-ului web.
Reprezentanta Comisiei Europene în România
© Copyright 2004-2009 Primaria municipiului Aiud, Compartiment Strategii de Informatizare. Toate drepturile rezervate. Implementare si design: Indsoft. Sugestii si comentarii: informatica@aiud.ro.