SETARI


Aiud > Stiri > Detalii  
Imagine bară de titlu pentru pagina Web Part
Detalii

Primaria Municipiului Aiud
Aiud > Stiri > Detalii

Anunț privind rezultatul final al selecției unui expert proceduri administrative, expert programare bugetară, expert procese și planificări în cadrul proiectului „Administrație publică locală eficientă pentru cetățeni”, cod SMIS: 126063

Data publicarii: 06.08.2019

Anunț privind rezultatul final al selecției unui expert proceduri administrative, expert programare bugetară, expert procese și planificări în cadrul proiectului „Administrație publică locală eficientă pentru cetățeni”, cod SMIS: 126063

 

 

La data de 16.07.2019 Municipiul Aiud a publicat pe site-ul www.aiud.ro, anunțul nr. 14240/16.07.2019 de reluare a selecției unui expert proceduri administrative, expert programare bugetară, expert procese și planificări în cadrul proiectului ”Administrație publică locală eficientă pentru cetățeni”, cod SMIS: 126063, în conformitate cu art. 29, alin. (1) din O.U.G nr. 40 din 2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, cu modificările şi completările ulterioare și art. 34, alin. (6), (7) și (8) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G nr. 40 din 2015 aprobate prin H.G. 93/18.02.2016, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Conform anunțului și a procedurii de selecţie, termenul limită de depunere a dosarelor a fost data de 26.07.2019, ora 16:00, la registratura Municipiului Aiud sau prin e-mail la adresa office@aiud.ro.

 

Comisia de evaluare și selecție s-a întrunit la data de 29 iulie 2019 pentru evaluarea dosarelor de candidatură. În cadrul procedurii de selecție și-au depus dosarele de candidatură, în termenul prevăzut de calendar, 4 candidați, respectiv:

Suciu Septimiu Alexandru – pentru postul de expert proceduri administrative

Inceu Valeriu Ioan – pentru postul de expert programare bugetară

Bîrsan Alina Claudia – pentru postul de expert procese și planificări

Ateșoae Maria Roxana – pentru postul de procese și planificări.

 

În urma desfășurării probei de evaluare a dosarelor și a probei interviu, comisia de selecție a stabilit ca toți cei 4 candidați care și-au depus dosarele de candidatură pentru funcțiile de expert proceduri administrative, expert programare bugetară și expert procese și planificări să fie declarați admiși, având următoarele punctaje finale:

Suciu Septimiu Alexandru – 100 puncte

Inceu Valeriu Ioan – 100 puncte

Bîrsan Alina Claudia – 100 puncte

Ateșoae Maria Roxana – 85 puncte.

 

Având în vedere punctajele obținute, comisia a hotărât:

Domnul Suciu Septimiu Alexandru este declarat admis pentru postul de expert proceduri administrative;

Domnul Inceu Valeriu Ioan este declarat admis pentru postul de expert programare bugetară.

 

Doamna Bîrsan Alina Claudia este declarată admisă pentru postul de expert procese și planificări, obținând cel mai mare punctaj.

 

Având în vedere că nu au existat contestații depuse în termenul prevăzut, sunt declarați admiși:

Suciu Septimiu Alexandru – 100 puncte

Inceu Valeriu Ioan – 100 puncte

             Bîrsan Alina Claudia – 100 puncte
Pagina modificata la: 27.01.2016
AiudulMeu.ro


aiud city app
App store Google play

NEWSLETTER





Cautare Google



Acest site nu reprezinta în mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Întreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor site-ului web.
Reprezentanta Comisiei Europene în România © Copyright 2004-2009 Primaria municipiului Aiud, Compartiment Strategii de Informatizare. Toate drepturile rezervate. Implementare si design: Indsoft. Sugestii si comentarii: informatica@aiud.ro.



Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii.