poca-header

Informații publice

Anunț distribuire cereri și declarații pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței

Anunț Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud anunţă faptul că începând cu data de 12 octombrie 2022 se vor distribui cereri şi declaraţii pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei pentru sezonul rece noiembrie 2022 – martie 2023 și/sau a suplimentului pentru energie, conform Legii nr. 226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie.
Cererile şi declaraţiile pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei și/sau a suplimentului pentru energie, lista cu actele necesare și lista bunurilor ce conduc la excludere se vor prelua de la Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, jud. Alba sau se pot descărca de pe site-ul Primăriei Municipiului Aiud: www.aiud.ro.
Depunerea cererii însoțită de actele necesare pentru acordarea ajutorului la încălzire și/sau a suplimentului pentru energie se face la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, str. Unirii, nr. 8A, jud. Alba sau online accesând site-ul Primăriei Municipiului Aiud: www.aiud.ro, secțiunea servicii electronice – asistență socială.
Consumatorii vulnerabili care utilizează pentru încălzirea locuinței gaze naturale, energie electrică sau combustibili solizi și/sau petrolieri pot beneficia de ajutor pentru încălzirea locuinței și/sau a suplimentului pentru energie în situația în care venitul net lunar pe membru de familiei este de maxim 1.386 lei în cazul familiilor și maxim 2053 lei în cazul persoanei singure.         
În cererea şi declaraţia pe propria răspundere solicitantul ajutorului și/sau a suplimentului are obligaţia de a menţiona bunurile aflate în proprietate, închiriere, concesiune, comodat sau altă formă de deţinere, cuprinse în lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinţei și/sau a stimulentului pentru energie.
Cuantumul lunar al ajutorului pentru încălzire și/sau a suplimentului pentru energie poate fi consultat la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud și pe site-ul Primăriei Municipiului Aiud: www.aiud.ro.
Ajutorul pentru încălzirea locuinţei se acordă pentru întregul sezon rece 01.11.2022 – 31.03.2023 sau pentru o fracțiune din această perioadă în funcție de data depunerii documentației.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate la Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud, telefon 0258 862 313 sau 0372 717 596.

Documentele se pot descărca mai jos.
 
© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate