poca-header

Informații publice

Rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere la concursul organizat de Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud în data de 15.02.2022–proba scrisă

În conformitate cu prevederile art.20 din Hotărârea Guvernului nr.286/2011, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, comisia de concurs comunică următorul rezultat al selecţiei dosarelor de înscriere:

Nr.

Crt.

Nr. Dosar

Rezultatul selecției dosarelor de concurs

Motivul respingerii dosarului

1.

357/04.02.2022

ADMIS

-

 

Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut, poate formula contestație, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, sub sancțiunea decăderii din acest drept, conform art.31 din H.G. nr. 286/2011, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale și a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Candidatul declarat "admis", va susține proba scrisă în data de 15.02.2022 ,ora 10,00, la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, str. Tribun Tudoran nr.9.

Candidatul este rugat să se prezinte cu 10 minute înainte de începerea probei scrise la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, având asupra lui actul de identitate.

 

Notă : Conform prevederilor art.11 alin.(4) din Anexa 3 – Măsuri pentru diminuarea impactului tipului de risc la HG nr.171/2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 7 februarie 2022, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, accesul candidaților în incinta instituției este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS –CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS –CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CO-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află între sfârșitul perioadei de izolare și până la a 180- a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate