poca-header

Informații publice

Program încasări Serviciul impozite și taxe locale

Programul încasărilor pentru perioada 22.12.2025-31.12.2025

În vederea achitării de către contribuabili a impozitelor și taxelor locale, programul pentru finalul anului 2025, se desfășoară după cum urmează:                                                         
achitarea prin mijloace electronice de plată a impozitelor și a taxelor locale se poate face până la data de 29 decembrie 2025, ora 16:00;
achitarea prin POS se face până în data de 24.12.2025, inclusiv;
achitarea în numerar a impozitelor și a taxelor locale,  la ghișeul instituției din strada Cuza Vodă, nr. 1 în perioada 22.12.2025 - 31 decembrie 2025, se desfășoară astfel:
Luni           22.12.2025          7,30-15,30
Marți          23.12.2025          7,30-15,30
Miercuri     24.12.2025          7,30-12,00
Joi             25.12.2025                 Închis
Vineri         26.12.2025               Închis
Luni           29.12.2025          7,30-15,30
Marți          30.12.2025          7,30-15,30
Miercuri     31.12.2025                  -

Programul de lucru cu publicul pentru perioada 22.12.2025-31.12.2025 se derulează astfel:

Luni           22.12.2025          7,30-13,00
Marți          23.12.2025          7,30-13,00
Miercuri     24.12.2025          7,30-10,00
Joi             25.12.2025                 Închis
Vineri         26.12.2025               Închis
Luni           29.12.2025          7,30-13,00
Marți          30.12.2025          7,30-13,00
Miercuri     31.12.2025          7,30-11,00     
           
           
În luna ianuarie 2026, programul de lucru în vederea achitării de către contribuabili a impozitelor și taxelor locale se va desfășura astfel:
plata impozitelor restante, a taxelor de timbru și a amenzilor, precum și a altor impozite și taxe locale, se va putea face începând cu  data de 05.01.2026
pentru plata impozitelor și taxelor aferente anului 2026 (impozite pe clădiri, impozite pe terenuri, impozite pe mijloacele de transport) programul de încasări va începe din data de 14.01.2026 atât la casieria unității cât și în on-line prin mijloace electronice.
Având în vedere faptul ca platformele de plăți ghișeul.ro și servicii electronice sunt blocate în perioada cuprinsă între data de 30.12.2025 și 02.01.2026, vă punem la dispoziție următoarele coduri IBAN:

RO75TREZ004500901XXXXXXX, CUI 4613636, beneficiar Municipiul Aiud pentru achitarea prin virament a amenzilor de circulație emise în format electronic și

 RO56TREZ00421A470400XXXX, CUI 4613636, beneficiar Municipiul Aiud în vederea achitării prin virament bancar a celorlalte categorii de amenzi,

 cu mențiunea, ca la explicații să precizați seria, numărul și data procesului verbal.
 
© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate