poca-header

Informații publice

Dezbatere publică asupra intenției de inițiere a proiectului de hotărâre cu caracter normativ privind aprobarea Regulamentului pentru funcţionarea Pieţei Agroalimentare Dr. Constantin Hagea

Data limită a consultării: 18.11.2022

Modalitatea de trimitere a propunerilor: Registratura Primăriei Municipiului Aiud,  str. Cuza Vodă, nr.1, prin fax la nr. 0258/861280 sau prin e-mail la adresa trdeciz@aiud.ro

Data și locul organizării dezbaterii publice: Primăria Municipiului Aiud



Anunț dezbatere publică asupra intenției de inițiere a  proiectului de hotărâre cu caracter normativ privind aprobarea Regulamentului pentru funcţionarea Pieţei Agroalimentare Dr. Constantin Hagea din Municipiul Aiud

În conformitate cu prevederile:
 - art. 4, alin. 2, art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Hotărârii Guvernului nr. 348/2004 privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Legii nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol, cu modificările şi completările ulterioare;
-  art. 87 alin.(5), art. 129 alin (1), alin. (2) lit. c), alin.(7) lit.s) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
            Aducem la cunoştinţa publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de hotărâre cu caracter normativ,
          ”Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru funcţionarea Pieţei Agroalimentare Dr. Constantin Hagea din Municipiul Aiud”.
Precizăm că proiectul de hotărâre împreună cu documentele pregătitoare (referat de aprobare, raportul Biroului Administrația Pieței  din cadrul aparatului de specialitate al Primarului), sunt prezentate pe site-ul nostru www.aiud.ro  la secţiunea Informaţii publice/ Dezbateri publice.  
Cei interesaţi pot prezenta în scris în perioada 07.11.2022 – 18.11.2022, propuneri, sugestii şi opinii cu caracter de recomandare, de luni până joi între orele 08.00 – 16.00 și vineri între orele 8.00 – 14.00 la registratura Primăriei Municipiului Aiud,  str. Cuza Vodă, nr.1, prin fax la nr. 0258/861280 sau prin e-mail la adresa trdeciz@aiud.ro.
                      Propunerile, sugestiile şi opiniile dvs. împreună cu proiectul de act administrativ va fi supus spre aprobare autorității deliberative, cu respectarea termenului prevăzut de art. 7, alin. 2 din Legea nr. 52/2003 (30 de zile lucrătoare), în cadrul şedinţei Consiliului Local Aiud din luna decembrie 2022.
© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate