poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul selectiei dosarelor de concurs - administrator public



Data publicarii

04.08.2016

Descriere

Rezultatul selectiei dosarelor de concurs,

la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud,

in data de 10.08.2016 – proba scrisa, pentru ocuparea pe durata determinata, a postului contractual vacant de administrator public din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud

 

                In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 10.08.2016 – proba scrisa, prevazuta de art. 19 alin. (2) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatorul rezultat al selectiei dosarelor de concurs:

 

 

 

Nr.

Crt.

 

CANDIDAT

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS

MOTIVUL RESPINGERII DOSARULUI

1

FLOREA LIVIU FLORIN

ADMIS

-

 

               Candidatul nemultumit de rezultatul obtinut, poate formula contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Morar Angela, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud.

                Candidatul declarat "admis" va sustine proba scrisa in data de 10.08.2016, ora 10,00, la sediul Primariei Municipiului Aiud , sala Ion I.C. Bratianu.

                Accesul in sala de concurs se va face numai in baza actului de identitate.



Descriere scurta

Rezultatul selectiei dosarelor de concurs,

la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud,

in data de 10.08.2016 – proba scrisa, pentru ocuparea pe durata determinata, a postului contractual vacant de administrator public din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate