poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea unui post vacant de contabil sef - modificare bibliografie



Data publicarii

05.05.2017

Descriere

Avand in vedere prevederile H.G. nr. 286 din 23 martie 2011, completata si modificata, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice Centrul Cultural „Liviu Rebreanu” Aiud organizeaza in data de 25 mai 2017 ora 1000 - proba scrisa, la sediul din str. Transilvaniei, nr. 35, concurs in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata, a functiei contractuale vacante de contabil sef. 

Poate participa la concursul pentru ocuparea acestui post persoana care indeplineste urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru sus amintit:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;

    d) are capacitate deplina de exercitiu;

    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

 

Conditii specifice de participare:

-       studii superioare de lunga durata/studii universitare de licenta si masterat, in stiinte economice; 

-       vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei de contabil sef, minimum  3 ani;

-       cunostinte in utilizarea soft-urilor specializate in domeniul contabilitatii institutiilor publice, tehnica redactarii computerizate a documentelor (Microsoft - Word, Excel) ;

 

Dosarul de concurs:

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:

    a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;

    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

    c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

    d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;

    e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

    f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

    g) curriculum vitae.

            Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.

            In cazul documentului prevazut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

            Actele prevazute la alin. 1 lit. b) - d) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

 

Dosarul de concurs se va depune personal, la sediul institutiei, pana pana cel tarziu in data de 17.05.2017, ora 1500.

 

Bibliografia de concurs:

1.    Legea nr. 82/1991 a contabilitatii - Republicata si Actualizata

2.    Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale actualizata

3.    Ordonanta de urgenta nr. 118 din 21 decembrie 2006 actualizata

4.    Legea 185/2014 privind aprobarea OUG 68/2013 pentru modificarea si completarea OUG 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura

5.    Ordinul nr. 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului ministrului finantelor nr. 923/2014 (republicat) pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu,

6.    Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale – ACTUALIZAT

7.    Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia

8.    Ordinul nr. 2021/2013pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005

9.    Ordinul nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice cu modificarile si completarile ulterioare

10. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, actualizat 2016

11. Ordonanta nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv republicata si actualizata

12. Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale republicata si actualizata

13. Hotararea nr. 909 din 29 decembrie 1997 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata cu modificarile si completarile ulterioare

14. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal actualizat 6 Feb 2017 prin OUG 9/2017.

15. Legea nr. 53/2003 Codul muncii , republicat, actualizat la zi si consolidat

16. Legea cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice actualizat 2017

17. Ordonanþa de urgenþa nr. 158/2005 privind concediile si indemnizaþiile de asigurari sociale de sanatate actualizat 2017

18. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale ale institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare

19. Ordinul MFP nr. 2634/2015 - privind documentele financiar contabile

20. ORDIN nr. 720 din 22 mai 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice autonome, institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii si activitatilor finantate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc si bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de institutiile publice, indiferent de modalitatea de organizare si finantare a acestora, actualizat,

 

Desfasurarea concursului

Concursul  consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza:

a)    selectia dosarelor de inscriere;

b)    proba scrisa

c)    interviul.

 

-         Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere se afiseaza la avizierul unitatii, cu mentiunea «admis» sau «respins», insotita, dupa caz, de motivul respingerii, in termen de maximum doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor.

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati „admis” la etapa precedenta.

Pentru probele concursului punctajele se stabilesc dupa cum urmeaza:

 

-        proba scrisa pentru verificarea cunostintelor teoretice necesare ocuparii postului pentru care se organizeaza concursul.

Proba scrisa consta in redactarea unei lucrari si/sau rezolvarea unui test-grila.

Prin proba scrisa se testeaza cunostintele teoretice necesare ocuparii postului pentru care se organizeaza concursul.

Subiectele pentru proba scrisa se stabilesc pe baza bibliografiei si, dupa caz, pe baza tematicii de concurs, astfel incat sa reflecte capacitatea de analiza si sinteza a candidatilor, in concordanta cu nivelul si specificul postului pentru care se organizeaza concursul.

Proba scrisa se sustine de catre candidatii ale caror dosare sunt complete si au fost declarate „admise”.

Inainte de inceperea probei scrise se face apelul nominal al candidatilor, in vederea indeplinirii formalitatilor prealabile, respectiv verificarea identitatii. Verificarea identitatii candidatilor se face pe baza cartii de identitate, cartii electronice de identitate, cartii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate, aflate in termen de valabilitate.

Dupa verificarea identitatii candidatilor, iesirea din sala a acestora atrage eliminarea din concurs, cu exceptia situatiilor de urgenta in care acestia pot fi insotiti de unul dintre membrii comisiei de concurs sau de persoanele care asigura supravegherea.

Durata probei scrise se stabileste de comisia de concurs in functie de gradul de dificultate si complexitate al subiectelor, dar nu poate depasi 3 ore.

Comunicarea rezultatelor la proba scrisa se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii «admis» sau «respins» afisat la avizierul unitatii, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.

Orice candidat isi poate consulta, la solicitarea sa, formularul de raspuns, dupa corectarea si notarea acestuia, in prezenta secretarului comisiei de concurs.

 Durata probei scrise se stabileste de comisia de concurs in functie de gradul de dificultate si complexitate al subiectelor, dar nu poate depasi 3 ore.

Pentru proba scrisa punctajul este de maximum 100 de puncte;

Punctajele obtinute de fiecare dintre candidati  si mentiunea "admis" ori "respins" se afiseaza la sediul Centrului Cultural Liviu Rebreanu Aiud pana la ora 14, ora la care se va afisa data si ora sustinerii interviului.

Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 70 de puncte

-        In cadrul interviului se testeaza abilitatile, aptitudinile si motivatia candidatilor.

Proba interviului poate fi sustinuta doar de catre acei candidati declarati „admisi” la proba scrisa.

Interviul se realizeaza conform planului de interviu intocmit de comisia de concurs in ziua desfasurarii acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:

a) abilitati si cunostinte impuse de functie;

b) capacitatea de analiza si sinteza;

c) motivatia candidatului;

d) comportamentul in situatiile de criza;

e) initiativa si creativitate.

In vederea testarii la proba interviu comisia poate stabili si alte criterii de evaluare.

Pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte

Comunicarea rezultatelor la interviu se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii «admis» sau «respins» prin afisare la avizierul unitatii, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.

Sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minimum 70 de puncte.

-        Punctajul final reprezinta media aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare dintre probele concursului.

Este declarat „admis” la concurs candidatul care a fost declarat „admis” la ambele probe de concurs si a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pe acelasi post .

Candidatii care au promovat ambele probe de concurs, insa nu au obtinut punctajul final cel mai mare (dintre candidatii care au concurat pe acelasi post), precum si cei care nu au promovat proba/probele de concurs sunt declarati „respins” la concurs.

La punctaje finale egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati la un nou interviu in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si/sau proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau a probei practice si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept, la sediul Centrului Cultural “Liviu Rebreanu” Aiud str. Transilvaniei, nr. 35.

In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise sau a interviului comisia de solutionare a contestatiilor va analiza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

Candidatii pot contesta numai punctajele acordate pentru propriile lucrari intocmite/raspunsuri formulate in cadrul probelor de concurs.

Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la avizierul unitatii, in termen de cel mult o zi lucratoare de la finalizarea perioadei de depunere a acestora.

Nota acordata dupa solutionarea contestatiei ramane definitiva.

 

Calendarul concursului

Nr. crt.

Activitati

Data

      1.       

Publicarea anuntului

03.05.2017

      2.       

Depunerea dosarelor de concurs ale candidatilor

04.05.2017 – 17.05.2017 intre orele 900 - 1400

      3.       

Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs

19.05.2017

      4.       

Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor

22.05.2017

      5.       

Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor

23.05.2017 pana la ora 1300

      6.       

Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor

24.05.2017

      7.       

Sustinerea probei scrise

25.05.2017 - ora 1000

      8.       

Afisarea rezultatului probei scrise

25.05.2017

      9.       

Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise

26.05.2017 pana la ora 1300

     10.      

Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor

29.05.2017 

     11.      

Sustinerea interviului

30.05.2017 - ora 1000

     12.      

Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului

30.05.2017

     13.      

Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului

31.05.2017

     14.      

Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor

06.06.2017

     15.      

Afisarea rezultatului final al concursului

06.06.2017

     16.      

Numire pe functie

Maximum 20.06.2017

 

     

            Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Centrului Cultural “Liviu Rebreanu”, Aiud str. Transilvaniei, nr. 35, telefon: 0258 861703, e-mail: cultura@aiud-art.ro.

            Cerere de inscriere

 



Descriere scurta

Avand in vedere prevederile H.G. nr. 286 din 23 martie 2011, completata si modificata, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice Centrul Cultural „Liviu Rebreanu” Aiud organizeaza in data de 25 mai 2017 ora 1000 - proba scrisa, la sediul din str. Transilvaniei, nr. 35, concurs in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata, a functiei contractuale vacante de contabil sef. 

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate