poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Serviciul Public Administratia Patrimoniului Local organizeaza concurs in vederea ocuparii pe durata nedeterminata, a functiei contractuale de executie vacanta de sofer, treapta profesionala I, din cadrul Compartimentului Reparatii, Intretinere Drumuri



Data publicarii

16.05.2017

Descriere

In conformitate cu prevederile H.G.nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

                   Serviciul Public Administratia Patrimoniului Local, cu sediul in Aiud, str. Tribun Tudoran,nr.9, organizeaza concurs in vederea  ocuparii pe durata nedeterminata, a functiei contractuale de executie vacanta de  sofer ,treapta profesionala I, din cadrul Compartimentului Reparatii, Intretinere Drumuri.

                   Conditii  specifice:

                                                                 ·            studii medii liceale absolvite cu diploma;

                                                                 ·            vechime in munca : minimum 3 ani;

                                                                 ·            permis de conducere : categoria B ;

                                                                 ·            certificat de calificare profesionala lucrator masinist utilaje;

              1) Conditiile generale necesare pentru ocuparea postului de naturala contractuala sunt:

a)     are cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

b)    cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c)     are varsta minima reglementata de prevederile legale;

d)    are capacitate deplina de exercitiu;

e)     are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

f)     indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g)    nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie ,care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;                        

      2) Dosarul de concurs pentru ocuparea postului de natura contractuala sofer treapta profesionala I, va contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:

           a) cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;

             b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

            c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

           d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele  care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;

            e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

             f)  adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata  cu cel mult 6luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.

            g)  curriculum vitae;

 in cazul documentului prevazut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

 Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz,adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.                                                  

3) Probele stabilite pentru concurs: selectia dosarelor de inscriere la concurs, proba scrisa, proba practica si interviu

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.

4) Calendarul de desfasurare a concursului:

Dosarul de concurs se depune in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv in perioada 17.05.2017-30.05.2017, la sediul Serviciului Public Administratia Patrimoniului Local Aiud - Compartimentul Resurse Umane.

  Datele de desfasurare a probelor de concurs:

a) selectia dosarelor de inscriere, in termen de 2 zile de la finalizarea termenului de depunere a dosarelor

b) Proba scrisa: 12.06.2017 , ora 10,00 – sediul Serviciului Public Administratia Patrimoniului Local

 c) Proba practica :16.06.2017, ora 10,00 - sediul Serviciului Public Administratia Patrimoniului Local

d) Interviul se sustine intr-un termen de maximum 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice; Data, ora  si locul organizarii interviului vor fi comunicate odata cu afisarea rezultatelor la proba practica;

           Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere se afiseaza la sediul Serviciului Public ,in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.

           Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin afisare la sediul Serviciului Public ,in termen de maximum o zi lucratoare de la data  finalizarii probei.

           Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa ,proba practica si  interviu , dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise , a probei practice, si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

           Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul Serviciului Public, imediat dupa solutionarea contestatiilor.

            Rezultatele finale se afiseaza la sediul Serviciului Public in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor pentru ultima proba.

  BIBLIOGRAFIE  :

·         OUG nr.195/2002, privind circulatia pe drumurile publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

·         HG nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

·         Legea nr.477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;

·         Legea nr.319/2006 ,a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

        Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

         Relatii suplimentare se pot obtine  la sediul  Serviciului  Public Administratia Patrimoniului Local Aiud , la Compartimentul Resurse Umane si la nr. telefon 0258/861593 interior 13.



Descriere scurta

Serviciul Public Administratia Patrimoniului Local cu sediul in Aiud, str. Tribun Tudoran,nr.9, organizeaza concurs in vederea  ocuparii pe durata nedeterminata, a functiei contractuale de executie vacanta de  sofer ,treapta profesionala I, din cadrul Compartimentului Reparatii, Intretinere Drumuri.

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate