poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Primaria municipiului Aiud organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor



Data publicarii

29.06.2017

Descriere

Primaria municipiului Aiud organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, Compartiment Evidenta Persoanelor din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.

 

Conditii de participare la concurs:

- conditii generale: candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:


            a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;

            b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

            c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;

            d) are capacitate deplina de exercitiu;

            e) are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;

             f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;

             g) indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;

             h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice;

            i) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;

             j) nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.

 

- conditii specifice:

            - studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta  - stiinte juridice; ramura de stiinta  -  stiinte administrative: specializarea administratie publica; domeniul de ierarhizare: informatica;

                        - cunostinte de operare pe calculator : nivel mediu.

           

            Dosarul de inscriere va cuprinde urmatoarele documente:

            1) formularul de inscriere prevazut in Anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare;

            2) copia actului de identitate;

            3) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;

            4) copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice, eliberata conform formatului standard prevazut in Anexa la Ordinul Presedintelui Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 192/2013;

            5)  cazierul judiciar;

            6)  adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

            7) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

            Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.

            Documentul prevazut la punctul 5) poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire.

 

             Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.           

 

BIBLIOGRAFIE:

            1.  Legea nr. 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            2. Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;

            4. Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor cu modificarile si completarile ulterioare;

            5. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            6. Hotararea Guvernului nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, cu modificarile si completarile ulterioare;

            7. Codul Civil aprobat prin Legea nr. 287/2009, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare: CARTEA I - Despre persoane, Capitolul III - Identificarea persoanei fizice, Sectiunea 1 - Numele (art. 82 - art. 85), Sectiunea a 2- a Domiciliul si resedinta  (art. 86 - art. 97);

            8. Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;

            9. Ordonanta Guvernului nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;

            10. Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

            Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

 

            Programa analitica pentru proba suplimentara de verificare a cunostintelor in domeniul IT - nivel mediu se poate descarca de pe site-ul institutiei, respectiv www.aiud.ro.

 

            Conditii de desfasurare ale concursului:

            -  Proba suplimentara IT: 01.08.2017, ora 0900 - sediul Primariei Municipiului Aiud;

            -   Proba scrisa: 01.08.2017, ora 1100 - sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Bratianu;

            -   Interviul: se va sustine intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise;

              Dosarele de inscriere la concurs se depun la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud, in perioada 29.06.2017 - 18.07.2017, ora 16,00 (inclusiv).

             Relatii suplimentare se pot obtine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud, telefon  0258/861 310 interior 1013
 
 



Descriere scurta

Primaria municipiului Aiud organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, Compartiment Evidenta Persoanelor din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate