poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul selectiei dosarelor la concursul organizat pentru ocuparea functiei de consilier - Serviciul Public de Evidenta a Persoanelor



Data publicarii

24.07.2017

Descriere

In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul de recrutare, organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 01.08.2017 – proba scrisa, prevazuta de art. 40 alin. (1) lit. a) si art. 50 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de concurs:

 

            - pentru functia publica de executie de consilier, clasa I, grad profesional debutant - Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor - Compartiment Evidenta Persoanelor din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud

 

 

Nr.

Crt.

 

NUMELE SI PRENUMELE CANDIDATILOR

 

 

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS

 

OBSERVATII

1.

Marginean Ramona Maria

RESPINS

Nu indeplineste conditiile specifice de studii solicitate in anunt

2.

Ratiu Mirela Elena

ADMIS

-

3.

Olar Crinela Maria

ADMIS

-

4.

Opricean Gheorghe

ADMIS

-

5.

Lazar Marcel Iulian

ADMIS

-

 

           Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult 24 de ore de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 63 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Dancea Stinea Anamaria, consilier in cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

           Candidatii declarati admisi in urma selectiei dosarelor de concurs se pot prezenta pentru sustinerea probei suplimentare in data de 01.08.2017, ora 900, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala  Ion I. C. Bratianu.

Candidatii declarati admisi in urma sustinerii probei suplimentare se pot prezenta pentru sustinerea probei scrise in data de 01.08.2017, ora 1100, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala  Ion I. C. Bratianu.

 Candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 15 minute inainte de inceperea probei suplimentare, avand asupra lor actul de identitate.



Descriere scurta

REZULTATELE SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS, la concursul de recrutare organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 01.08.2017– proba scrisa

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate