poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea functiei de conducere de sef birou din cadrul Biroului Administratia Pietei



Data publicarii

23.08.2017

Descriere

Avand in vedere prevederile art. 30 alin. (3) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs, comunica urmatorul rezultat al probei scrise:

 

 

Nr.

Crt.

 

CANDIDAT

PUNCTAJUL PROBEI SCRISE

REZULTATUL

PROBEI SCRISE

 

1.

 

MILES  CARMEN

 

49,50

 

RESPINS

 

2.

 

TIUTIU ANDREEA DORINA

 

46

 

RESPINS

 

3.

 

VOICAN MARIVIU VASILE

 

26,10

 

RESPINS

 

4.

 

BARBU ANAMARIA

 

43

 

RESPINS

 

5.

 

STAN CAMELIA GABRIELA

 

15,10

 

RESPINS

 

6.

 

JOANDREA IULIA ANDREEA

 

29,50

 

RESPINS

 

7.

 

OPRICEAN GHEORGHE

 

18

 

RESPINS

 

8.

 

URCAN CRISTIANA RAMONA

 

13,50

 

RESPINS

 

9.

 

HOPIRTEAN OANA DALIA

 

44

 

RESPINS

           

     Potrivit art. 28 alin. (3) lit. b) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt declarati admisi la proba scrisa, candidatii care au obtinut minimum 70 de puncte.

            Potrivit art. 18 alin. (3) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, se pot prezenta la interviu, numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta, respectiv proba scrisa.

            Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei scrise, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Morar Angela, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.



Descriere scurta

Rezultatul probei scrise la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea postului vacant, functie contractuala de conducere de sef birou din cadrul Biroului Administratia Pietei din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud-  23.08.2017 -

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate