poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de sef birou din cadrul Biroului Administratia Pietei



Data publicarii

03.10.2017

Descriere

Avand in vedere prevederile art. 30 alin. (3) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs, comunica urmatorul rezultat al probei scrise:

 

 

Nr.

Crt.

 

CANDIDAT

PUNCTAJUL PROBEI SCRISE

REZULTATUL

PROBEI SCRISE

1.

SAPUNARU NICOLAE ADRIAN

Nu s-a prezentat

RESPINS

2.

CIOCA SORIN LUCIAN

37,9

RESPINS

3.

MILES CARMEN

45,9

RESPINS

4.

JOANDREA IULIA ANDREEA

29,8

RESPINS

5.

TIUTIU ANDREEA DORINA

51,4

RESPINS

6.

GIURGIU TUNDE RENATA

40

RESPINS

7.

VARGA GERGELY LORAND

31,3

RESPINS

8.

URCAN CRISTINA RAMONA

Nu s-a prezentat

RESPINS

9.

TOMA MARIA SORINA

Nu s-a prezentat

RESPINS

10.

HOPIRTEAN OANA DALIA

70,3

ADMIS

11.

BARBU ANAMARIA

49,2

RESPINS

12.

RAD AURORA

Nu s-a prezentat

RESPINS

13.

VOICAN MARIVIU VASILE

41,5

RESPINS

14.

STAN CAMELIA GABRIELA

Nu s-a prezentat

RESPINS

           

     Potrivit art. 28 alin. (3) lit. b) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt declarati admisi la proba scrisa, candidatii care au obtinut minimum 70 de puncte.

            Potrivit art. 18 alin. (3) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, se pot prezenta la interviu, numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta, respectiv proba scrisa.

            Candidatii declarati "admis" in urma probei scrise, se pot prezenta pentru sustinerea probei interviu in data de 05.10.2017, ora 12,00 la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu.

            Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei scrise, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Dancea Stinea Anamaria, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

 

 

 



Descriere scurta

REZULTATUL PROBEI SCRISE la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea postului vacant, functie contractuala de conducere de sef birou din cadrul Biroului Administratia Pietei din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate