poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul selectiei dosarelor la concursul organizat de Primaria municipiului Aiud pentru ocuparea functiei de consilier - Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor



Data publicarii

18.10.2017

Descriere

In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul de recrutare, organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 06.11.2017 – proba scrisa, prevazuta de art. 40 alin. (1) lit. a) si art. 50 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de concurs:

 

            - pentru functia publica de executie de consilier, clasa I, grad profesional debutant - Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor - Compartiment Evidenta Persoanelor din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud

 

 

Nr.

Crt.

 

NUMELE SI PRENUMELE CANDIDATILOR

 

 

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS

 

OBSERVATII

1.

Olar Crinela Maria

ADMIS

-

2.

Rosca Luca Rares

ADMIS

-

3.

Ratiu Mirela Elena

ADMIS

-

4.

Oniga Felicia Lidia

ADMIS

-

5.

Stincel Andreea Roxana

ADMIS

-

6.

Rad Aurora

ADMIS

-

7.

Danila Anca Ileana

ADMIS

-

8.

Fufezan Madalina Larisa

 

 

 

ADMIS

Cu conditia de a prezenta, pana la data de 23.10.2017, ora 16:00, adeverinta de absolvire a studiilor universitare de licenta, in original sau in copie legalizata, conform prevederilor art. 49 alin (3) si art. 50 alin (3) din HG 611/2008

9.

Danciu Florentina Vasilena

ADMIS

-

10.

Groza Eugenia

ADMIS

-

11.

Oltean Ioana Luciana

ADMIS

-

12.

Brad Rares Virgil

ADMIS

-

13.

Bogin Anghel

ADMIS

-

 

           Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult 24 de ore de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 63 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Dancea Stinea Anamaria, consilier in cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

           Candidatii declarati admisi in urma selectiei dosarelor de concurs se pot prezenta pentru sustinerea probei suplimentare in data de 06.11.2017, ora 900, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala  Ion I. C. Bratianu.

           Candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 15 minute inainte de inceperea probei suplimentare, avand asupra lor actul de identitate.

           Accesul in sala de concurs se va face numai in baza actului de identitate.



Descriere scurta

REZULTATELE SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS, la concursul de recrutare organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 06.11.2017– proba scrisa

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate