poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul selectiei dosarelor la concursul organizat pentru ocuparea functiei de casier - Biroul Administratia Pietei



Data publicarii

15.03.2017

Descriere

In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 20.03.2017 – proba scrisa, prevazuta de art. 19 alin. (2) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatorul rezultat al selectiei dosarelor de inscriere:

 

 

Nr.

Crt.

 

CANDIDAT

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS

MOTIVUL RESPINGERII DOSARULUI

1.

BUCUR IOANA LOREDANA

ADMIS

-

2.

SELEGEAN CORINA ELENA

ADMIS

-

3.

MILES CARMEN

ADMIS

-

4.

CADAN MARIA ELENA

ADMIS

-

5.

OANA ANCA MARIA

ADMIS

-

6.

FLOREA MARIA DANIELA

ADMIS

-

7.

POPA ANCA DOINA

ADMIS

-

8.

MANEA MARIA

ADMIS

-

9.

IUORAS LIDIA

ADMIS

-

10.

GYORFI GYOZO

ADMIS

-

11.

MARC GABRIELA

ADMIS

-

12.

SIMON MELINDA

ADMIS

-

13.

DARAMUS GABRIELA MARIA

RESPINS

Diploma de bacalaureat nu a fost prezentata in original, in vederea verificarii conformitatii copiei prezentate cu aceasta.

14.

GOCIU CLAUDIA OLIVIA

ADMIS

-

15.

TURZAI TIBERIU

ADMIS

-

16.

NICULA ELENA DOINA

ADMIS

-

17.

BOTEZAN ELENA

ADMIS

-

18.

HETEA MARIA

ADMIS

-

                                                                              

            Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Dancea Stinea Anamaria, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

       

        Candidatii declarati "admis", vor sustine proba scrisa in data de 20.03.2017, ora 10,00, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu.

 

        Candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 10 minute inainte de inceperea probei scrise, avand asupra lor actul de identitate.

 

        Accesul in sala de concurs se va face numai in baza actului de identitate.

 



Descriere scurta

Rezultatul selectiei dosarelor la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea postului vacant, functie contractuala de executie de casier din cadrul Biroului Administratia Pietei din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud, in data de 20.03.2017 - proba scrisa

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate