15.01.2018
Avand in vedere prevederile art.58 alin.(2) lit.b) din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.20 alin.(1) lit.c) din Hotararea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare.
Serviciul Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local Aiud
organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Economic, Tehnic, Investitii – Compartiment - Casierie ,Incasari Venituri .
Conditiile de desfasurare a concursului
- Data, ora si locul desfasurarii probei scrise: 15.02.2018, ora 10,00 – la sediul Serviciului Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local Aiud str.Tribun Tudoran nr.9. Interviul se sustine in termenul prevazut la art.56 din H.G. nr.611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare. Data si ora sustinerii interviului se afiseaza odata cu rezultatele probei scrise;
Dosarul de inscriere la concursul de recrutare se depune in perioada 16.01.2018- 05.02.2018,la sediul Serviciului Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local Aiud – Compartiment Resurse Umane,
Conditii generale pentru participarea la concurs :
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici,(r2),cu modificarile si completarile ulterioare;
a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
g) indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice;
i) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
j) nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege
Conditii specifice
- studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat;
- minim 9 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice:
BIBLIOGRAFIA
1. Constitutia Romaniei ,republicata ;
2.Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3.Legea nr.7/2004, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4.Legea nr.215/2001, a administratiei publice locale,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5.Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6.Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7.Decretul nr.209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;
8.Ordonanta de urgenta nr.146/2002, privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, cu modificarile si completarile ulterioare;
9.Legea nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare;
Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
Dosarul de inscriere la concurs va contine in mod obligatoriu documentele prevazute la art.49 din H.G nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:
1. formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3 la H.G.nr.611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. curriculum vitae, modelul comun european;
3. copia actului de identitate;
4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
5. copia carnetului de munca si, dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz , in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice ; Adeverintele care au un alt format decat cel prevazut mai jos, conform anexei nr.2D la HG. nr.611/2008, trebuie sa cuprinda elementele similar din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: functia/functiile ocupata/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata, precum si vechimea in specialitatea studiilor.
6. copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului **;
7. cazierul judiciar *;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al securitatii sau colaborator al acesteia;
* Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere. In acest caz, candidatul declarant admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documetului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire.
** Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul,data,numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Depunerea documentelor se face intr-un dosar plic, iar copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Concursul de recrutare consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza:
a) selectia dosarelor de inscriere ;
b) proba scrisa;
c) interviul;
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Atasam in continuare:
Formularul de inscriere la concurs,
Atributiile prevazute in fisa postului.
Relatii suplimentare se obtin la telefon 0258/861593 interior 13 sau la sediul Serviciului Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local Aiud .