02.02.2018
In conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 869/2015 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocuparea a posturilor de medic, medic dentist, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi respectiv a functiei de farmacist - sef in unitatile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare, PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD, JUDETUL ALBA, organizeaza concurs in vederea ocuparii, pe durata nedeterminata, a unui post vacant, functie contractuala de executie de medic dentist cu drept de libera practica din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, Compartiment Cabinete medicale si Asistenta medicala comunitara din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.
Anuntul de concurs a fost publicat in saptamanalul "Viata Medicala" nr.5/02.02.2018.
Concursul consta in:
- selectia dosarelor de inscriere - se afiseaza la sediul Primariei Municipiului Aiud in termen de trei zile calendaristice de la expirarea termenului prevazut pentru completarea dosarelor incomplete sau in situatia in care nu exista dosare incomplete, in termen de 24 de ore de la afisarea rezultatelor verificarii dosarelor de inscriere la concurs;
- analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice - se face de catre comisia de concurs pe baza documentelor depuse de candidati - programata in data de 20.03.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu;
- proba scrisa - programata in data 20.03.2018, ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu;
- proba practica - 22.03.2018, ora 10,00 la sediul Dispensarului Scolar situat in Aiud, str. Unirii, nr. 32, jud. Alba.
In vederea inscrierii pentru concurs, candidatii vor depune un dosar cuprinzand urmatoarele documente:
a) cererea in care se mentioneaza postul pentru care doreste sa concureze;
b) copie xerox de pe diploma de medic si adeverinta/certificat de confirmare in gradul profesional;
c) copie a certificatului de membru al organizatiei profesionale cu viza pe anul in curs;
d) dovada/inscrisul din care sa rezulte ca nu i-a fost aplicata una dintre sanctiunile prevazute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la 95 10 202 628 55>art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevazut in anexa nr. 3 la ordin;
f) cazierul judiciar;
g) certificat medical din care sa rezulte ca este apt din punct de vedere fizic si neuropsihic pentru exercitarea activitatii pentru postul pentru care candideaza;
h) chitanta de plata a taxei de concurs;
i) copia actului de identitate in termen de valabilitate.
Taxa de concurs este de 150 de lei, conform art. 31 din Anexa 1 a OMS nr. 869/2015 si se plateste la casieria Primariei Municipiului Aiud.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud, in termen de 15 zile calendaristice de la data publicarii anuntului in saptamanalul "Viata Medicala", respectiv pana la data de 16.02.2018, ora 14,00.
Concursul se organizeaza in perioada cuprinsa intre 31 de zile si 90 de zile de la publicarea anuntului in "Viata Medicala".
Rezultatele verificarii dosarelor de inscriere la concurs se afiseaza la afisierul Primariei Municipiului Aiud, in data de 19.02.2018.
Dosarele incomplete se vor completa in termen de 5 zile lucratoare de la afisarea rezultatelor verificarii dosarelor de inscriere la concurs. Ulterior expirarii acestui termen nu se admit completari ale dosarului, iar dosarele necompletate se resping.
Situatia privind dosarele admise sau respinse se afiseaza la afisierul Primariei Municipiului Aiud, in termen de trei zile calendaristice de la expirarea termenului prevazut pentru completarea dosarelor incomplete sau in situatia in care nu exista dosare incomplete, in termen de 24 de ore de la afisarea rezultatelor verificarii dosarelor de inscriere la concurs.
Relatii suplimentare se pot obtine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud si la nr. de telefon 0258 861310 interior 1013.
BIBLIOGRAFIA PENTRU CONCURSUL DE OCUPARE A POSTULUI VACANT DE MEDIC DENTIST:
TEMATICA CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE
MEDIC DENTIST:
In conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 869/2015 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocuparea a posturilor de medic, medic dentist, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi respectiv a functiei de farmacist - sef in unitatile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare, PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD, JUDETUL ALBA, organizeaza concurs in vederea ocuparii, pe durata nedeterminata, a unui post vacant, functie contractuala de executie de medic dentist cu drept de libera practica din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, Compartiment Cabinete medicale si Asistenta medicala comunitara din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.