poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Anunt concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut a unui functionar public din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud



Data publicarii

19.03.2018

Descriere

Primaria Municipiului Aiud organizeaza concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut  a unui functionar public din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud, care indeplineste conditiile de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut.

 Conditiile de desfasurare a concursului de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut:

           Proba scrisa: 23.04.2018, ora 10,00 - sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Bratianu;

            Proba interviului se sustine, de regula, intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.

            Dosarul de concurs al candidatului se va depune in perioada 19.03.2018 - 10.04.2018 (inclusiv) la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

 

            Conditiile de participare la concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut:

            Pentru a participa la concursul de promovare in gradul profesional imediat superior celui detinut, functionarul public trebuie sa indeplineasca cumulativ, conditiile prevazute de art. 65 alin. (2) din Legea nr. 188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv:

            a) sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;

           b) sa fi obtinut cel putin calificativul "bine" la evaluarea anuala a performantelor individuale in ultimii 2 ani calendaristici;

           c) sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.

            Dosarul de inscriere la concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut, va contine in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 127 din H.G. nr. 611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare:

             a) copie de pe carnetul de munca sau adeverinta eliberata de compartimentul de resurse umane in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care se promoveaza;

b) copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;             

c) formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008.

           Formularul de inscriere se pune la dispozitia candidatului de catre Primaria Municipiului Aiud, prin Biroul Resurse Umane, Control Intern, prin publicare pe pagina de internet a institutiei, in format deschis, editabil, respectiv www.aiud.ro, precum si la sediu, in locul special amenajat pentru desfasurarea de activitati de informare si relatii publice, in format letric.

 

            Bibliografia pentru concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut: Birou Comunicare si Relatii Publice, Compartiment Comunicare interna si externa

            1.  Constitutia Romaniei, republicata;

            2. Legea nr. 188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;

            4. Legea nr. 215/2001, administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

            6. Ordonanta de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

           

            Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

           

            Atributiile prevazute in fisa postului pentru postul de consilier, clasa I, grad profesional principal sunt:

            - asigura informarea si consilierea cetatenilor in domeniile de interes public si in alte domenii nou-identificate, in infiintarea si desfasurarea unor activitati economice de catre persoane fizice si/sau juridice;

            - raspunde nevoii de informare si consiliere a cetatenilor, astfel incat acestia sa aiba acces sporit la informatii, sa-si cunoasca drepturile si responsabilitatile; 

            - acorda consultanta juridica cetatenilor, persoanelor fizice si juridice si pune la dispozitia acestora documentatia necesara;  

            - participa la elaborarea anuala a Raportului primarului privind starea economica, sociala si de mediu a municipiului Aiud, pe baza datelor si informatiilor furnizate de institutii;

            - asigura informarea publica directa a persoanelor si informarea interinstitutionala, fiind responsabil de aplicarea    544 10 201   0 18>Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

            - gestioneaza activitatea de solutionare a petitiilor conform O.G. nr. 27/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

            - monitorizeaza aparitiile in presa, pe suport de hartie, a activitatii Primariei si Consiliului Local al municipiului Aiud;

            -  monitorizeaza contractele institutiei cu presa pe suport de hartie;

            -  monitorizeaza contractele institutiei cu presa online, audio si video;

            -  asigura activitati de secretariat la Cabinetul Primarului;

            - participa la organizarea evenimentelor Primariei si ale Consiliului Local al municipiului Aiud;

            - participa la activitatile desfasurate de catre Primaria municipiului Aiud in colaborare cu Asociatia Tara Vinului Alba, producatorii de vin din Aiud si furnizorii de produse turistice de pe raza municipiului;

             -  participa la elaborarea materialelor de promovare ale Primariei;

             - colaboreaza la derularea relatiilor cu orasele infratite, asigurand relatia dintre Primariei si municipalitati in derularea diverselor parteneriate;

            -  asigura arhivarea anuala a documentelor;

            - colaboreaza cu serviciile si birourile din cadrul Primariei precum si celelalte institutii subordonate Consiliului Local in vederea informarii corecte si la timp a cetatenilor;

            -   monitorizeaza modul de solutionare a problemelor cetatenilor;

            -   intocmeste strategia de dezvoltare turistica a municipiului Aiud;

            - asigura consultarea operatorilor de turism si a asociatiilor profesionale reprezentative in domeniu, in situatiile prevazute de lege;

            -  intocmeste protocoalele de colaborare cu asociatii non profit de interes local, regional sau national care propun dezvoltarea unor parteneriate in scopul promovarii unor activitati si valori sociale cu rol de responsabilizare si implicare civica;

            - coordoneaza activitatile si manifestarile organizate in conformitate cu protocoalele si parteneriatele incheiate cu asociatiile non profit;

            - preia sesizarile cetatenilor si le aduce la cunostinta sefului direct superior ierarhic;

            -  reprezinta interesele institutiei in raporturile acesteia cu persoane fizice sau juridice din tara si din strainatate, in limita competentelor stabilite de conducatorul institutiei publice;

            -  desfasoara orice atributie incredintata prin dispozitia Primarului municipiului Aiud sau de catre superiorul ierarhic; 

            -  prin conduita si exemplul personal, in timpul si in afara serviciului, este loial institutiei Primariei municipiului Aiud contribuind la ridicarea prestigiului acesteia;

            -  in conformitate cu politica in domeniul calitatii implementata in institutie trebuie sa cunoasca si sa aplice Procedura privind Redactarea Actelor, Procedura Operationala privind Activitatea Biroului Comunicare si Relatii Publice si sa respecte procedurile SMC in vigoare;

            -  elaboreaza proceduri operationale/de sistem  pentru activitatile procedurabile pe care le desfasoara conform fisei postului in cadrul compartimentului;

            - actualizeaza procedurile operationale elaborate cu modificarile legislative aparute;

            - identifica riscurile cu care se confrunta in activitatea pe care o desfasoara si le transmite sefului ierarhic pentru centralizare;

            - respecta cerintele fiecarui standard aplicabil la nivelul compartimentului din care face parte.

            Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Aiud, situata in Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, numar de telefon 0258 861 310 interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, sef birou in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum si  pe site-ul institutiei: www.aiud.ro.



Descriere scurta

Primaria Municipiului Aiud organizeaza concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut  a unui functionar public din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud, care indeplineste conditiile de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut.

 Conditiile de desfasurare a concursului de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut:

           Proba scrisa: 23.04.2018, ora 10,00 - sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Bratianu;

            Proba interviului se sustine, de regula, intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.

            Dosarul de concurs al candidatului se va depune in perioada 19.03.2018 - 10.04.2018 (inclusiv) la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate