poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Rezultatul selectiei dosarelor la concursul organizat de Primaria municipiului Aiud pentru ocuparea postului vacant de casier - Birou Administratia Pietei



Data publicarii

17.05.2018

Descriere

In urma indeplinirii procedurii de selectie a dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, in data de 29.05.2018 – proba scrisa, prevazuta de art. 19 alin. (2) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatorul rezultat al selectiei dosarelor de inscriere:

 

 

Nr.

Crt.

 

NUMELE SI PRENUMELE CANDIDATILOR

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR DE CONCURS

MOTIVUL RESPINGERII DOSARULUI

1.

FLOREA MIHAELA NICOLETA

ADMIS

-

2.

ROTAR MARIA DACIANA

ADMIS

-

3.

MARC GABRIELA

ADMIS

-

 

4.

 

IONAS DORINA

 

RESPINS

- dosar incomplet: lipsa CV

5.

MATEI RALUCA

ADMIS

-

6.

GLIGOR VIOREL

ADMIS

-

7.

LUPSAN MARTA

ADMIS

-

8.

POPA MARIA

ADMIS

-

9.

STAN ADRIANA MARIA

ADMIS

-

 

10.

DANCIU FLORENTINA VASILENA

 

ADMIS

 

-

11.

BARTHA GHEORGHE

ADMIS

-

12.

BOROS AGOTA

ADMIS

-

13.

GILEA ANETA SONIA

ADMIS

-

14.

BUTA  RAMONA

ADMIS

-

15.

GYORFI GYOZO

ADMIS

-

16.

HOPIRTEAN IONELA DANIELA

 

ADMIS

-

                                                                              

            Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sub sanctiunea decaderii din acest drept, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Morar Angela, consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

       

            Candidatii declarati "admis", vor sustine proba scrisa in data de 29.05.2018, ora 10,00, la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu.

 

            Candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul Primariei Municipiului Aiud cu 15 minute inainte de inceperea probei scrise, avand asupra lor actul de identitate.

 

           Accesul in sala de concurs se va face numai in baza actului de identitate.



Descriere scurta

Rezultatul selectiei dosarelor de concurs, la concursul organizat de Primaria Municipiului Aiud, pentru ocuparea pe durata nedeterminata, a postului vacant, functie contractuala de executie de casier din cadrul Biroului Administratia Pietei din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud - 29.05.2018, proba scrisa -

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate