poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Anunt concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut - Serviciul de Asistenta Sociala



Data publicarii

05.06.2018

Descriere

Directia de Asistenta Sociala a municipiului Aiud organizeaza concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut  a unui functionar public din cadrul Serviciului Asistenta sociala, Beneficii sociale, care indeplineste conditiile de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut.

 Conditiile de desfasurare a concursului de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut:

           Proba scrisa: 09.07.2018, ora 10,00 - sediul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud;

           Proba interviului se sustine, de regula, intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.

            Dosarul de concurs al candidatului se va depune in perioada 05.06.2018 - 25.06.2018 (inclusiv) sediul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud.

 

            Conditiile de participare la concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut:

            Pentru a participa la concursul de promovare in gradul profesional imediat superior celui detinut, functionarul public trebuie sa indeplineasca cumulativ, conditiile prevazute de art. 65 alin. (2) din Legea nr. 188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv:

            a) sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;

           b) sa fi obtinut cel putin calificativul "bine" la evaluarea anuala a performantelor individuale in ultimii 2 ani calendaristici;

           c) sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.

            Dosarul de inscriere la concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut, va contine in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 127 din H.G. nr. 611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare:

             a) copie de pe carnetul de munca sau adeverinta eliberata de compartimentul de resurse umane in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care se promoveaza;

b) copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;             

c) formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008.

            Formularul de inscriere se pune la dispozitia candidatului de catre Directia de Asistenta Sociala a municipiului Aiud, prin Compartimentul Resurse Umane, prin publicare pe pagina de internet a institutiei, in format deschis, editabil, respectiv www.aiud.ro, precum si la sediu, in locul special amenajat pentru desfasurarea de activitati de informare si relatii publice, in format letric.

 

            Bibliografia pentru concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut: Serviciul Asistenta sociala, Beneficii sociale, Compartiment Protectia persoanelor varstnice si a persoanelor cu handicap

            1.  Constitutia Romaniei, republicata;

            2. Legea nr. 188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;

            4. Legea nr. 215/2001, administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            5. Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            6. Legea nr. 17/2000 privind asistenta sociala a persoanelor varstnice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            7. OUG nr. 70/2011 privind masurile de protectie sociala in perioada sezonului rece, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

            Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

           

            Atributiile prevazute in fisa postului pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal sunt:

- Tine evidenta intr-un registru special a cererilor pentru acordarea de locuinte din fondul locativ de stat;

- Intocmeste adrese catre solicitanti in vederea prezentarii actelor necesare pentru intocmirea dosarelor;

- Intocmeste dosarele si anchetele sociale pentru acordarea de locuinte din fondul locativ de stat;

-  Participa la sedintele Comisiei de repartitie a locuintelor sociale din fondul locativ de stat;

- Intocmeste dosarele si tine evidenta persoanelor cu handicap grav care solicita indemnizatie lunara conform Legii 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Redacteaza dispozitii privind acordarea indemnizatiei lunare pentru persoanele cu handicap grav;

-  Transmite lunar la DGASPC Alba situatia cu persoanele beneficiare de indemnizatie lunara acordata in baza Legii 448/2006, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare;

-  Intocmeste dosarele si anchetele sociale pentru internarea in centre de asistenta sociala a persoanelor varstnice;

- Intocmeste grila de evaluare medico-sociala pentru internarea persoanelor in Unitati medico-sociale;

- Intocmeste Fisa de evaluare socio-medicala (geriatrica) pentru internarea persoanelor varstnice in camine pentru persoane varstnice;

- Efectueaza toate demersurile necesare pentru acordarea serviciilor sociale pentru persoanele varstnice fara apartinatori sau care au apartinatori, dar acestia nu pot sau nu doresc sa realizeze niciun demers in acest sens; (acte de identitate, inscriere la medic de familie, adrese catre diferite institutii pentru obtinerea anumitor date si informatii, card de sanatate, etc.)

- Efectueaza toate demersurile necesare pentru inhumarea persoanei varstnice lipsita de sustinatori legali sau cand acestia nu pot sa-si indeplineasca obligatiile familiale datorita starii de sanatate sau situatiei economice precare;

- Intocmeste Fisa de evaluare medico-socio-profesionala pentru persoanele care solicita pensie de invaliditate;

- Efectueaza toate demersurile necesare pentru inhumarea oricarei persoane lipsita de sustinatori legali sau cand acestia nu pot sa-si indeplineasca obligatiile familiale datorita starii de sanatate sau situatiei economice precare;

- Monitorizeaza Contractul de prestari servicii social-medicale prestate de catre Asociatia Caritas Alba Iulia - Asistenta Medicala si Sociala, Punct de lucru Aiud.

- Raspunde de respectarea programului de munca si de folosirea integrala a timpului de lucru;

- Respecta pastrarea secretului profesional si a confidentialitatii lucrarilor pe care le executa si au acest caracter;

- Raspunde in termenul legal la petitiile si cererile care ii sunt repartizate spre solutionare;

- Efectueaza demersurile necesare in vederea acordarii subventiilor la cadura familiilor si persoanelor indreptatite;

-  Intocmeste anchete sociale pentru acordarea subventiilor la cadura;

- Distribuie ajutoare alimentare comunitare din partea UE conform Programului operational Ajutorarea persoanelor defavorizate;

- Tine evidenta tuturor actelor si realizeaza intreaga corespondenta privind implementarea Programului operational Ajutorarea persoanelor defavorizate;

- Intocmeste toate situatiile centralizatoare privind acordarea acestor ajutoare alimentare comunitare;

- Colaboreaza cu autoritatile pentru obtinerea actelor de identitate pentru persoanele cu nevoi sociale;

- Intocmeste anchete sociale la domiciliul persoanei care solicita angajare in functia de asistent personal, precum si la domiciliul persoanei cu handicap grav pentru care se solicita angajarea;

- Tine evidenta persoanelor cu handicap grav si a asistentilor personali ai acestora;

- Verifica periodic sau ori de cate ori este nevoie activitatea asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav;

- Intocmeste raport de vizita pentru fiecare vizita efectuata la domiciliul bolnavului, unde asistentul personal isi desfasoara activitatea;

- Intocmeste semestrial un raport privind activitatea asistentilor personali care va fi prezentat in Consiliului local;

-  Asigura pastrarea actelor cu care lucreaza, arhivarea acestora si predarea lor la arhiva;

- Respecta Codul de conduita al salariatilor,  ROF si ROI DAS;

- Elaboreaza proceduri operationale pentru activitatile procedurale pe care le desfasoara conform fisei postului in cadrul compartimentului, conform OSGG nr. 600/2018;

- Actualizeaza procedurile operationale elaborate cu modificarile legislative aparute;

- Respecta cerintele fiecarui standard aplicabil la nivelul compartimentului din care face parte

- Relatii cu publicul, informatii, consiliere;

- Indeplineste orice alte atributii specifice serviciului, conform rezolutiilor scrise si verbale ale  directorului executiv si sefului de serviciu.

            Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Aiud, situata in Aiud, str. Unirii, nr. 8A, numar de telefon 0258 862 313, fax 0258 862 313, e-mail: social@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stinea Anamaria Irina, consilier in cadrul Compartimentului Resurse Umane, precum si  pe site-ul institutiei: www.aiud.ro.

 



Descriere scurta

Directia de Asistenta Sociala a municipiului Aiud organizeaza concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut  a unui functionar public din cadrul Serviciului Asistenta sociala, Beneficii sociale, care indeplineste conditiile de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut.

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate