14.06.2018
Directia de Asistenta Sociala a municipiului Aiud organizeaza la sediul institutiei din Aiud, str. Unirii, nr. 8A, concurs de recrutare pentru ocuparea unui post vacant, functie publica de executie de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate.
Conditii de participare la concurs:
- conditii generale: candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
g) indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice;
i) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
j) nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.
- conditii specifice:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta - Stiinte economice
Concursul de recrutare consta in trei etape succesive, dupa cum urmeaza:
- selectia dosarelor de inscriere: se va face in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisa: 16.07.2018, ora 1100 - sediul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Aiud;
- interviul: se va sustine intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu, documentele prevazute de HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:
a) formularul de inscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
e) copia carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.
Dosarele de concurs se vor depune in perioada 14.06.2018 - 03.07.2018 (inclusiv) sediul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud..
Formularul de inscriere se pune la dispozitia candidatilor de catre Directia de Asistenta Sociala a municipiului Aiud, prin Compartimentul Resurse Umane, prin publicare pe pagina de internet a institutiei, in format deschis, editabil, respectiv www.aiud.ro, precum si la sediu, in locul special amenajat pentru desfasurarea de activitati de informare si relatii publice, in format letric.
Potrivit art. 49 alin. (1^1) si alin. (1^2) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, modelul orientativ al adeverintei mentionate la litera e) este prevazut in anexa nr. 2D (acesta se poate pune la dispozitia candidatilor la Compartimentul Resurse Umane din cadrul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Aiud sau se poate descarca si de pe site-ul institutiei, respectiv www.aiud.ro); adeverintele care au un alt format decat cel prevazut la alin. (1^1), trebuie sa cuprinda elemente similare celor prevazute in anexa nr. 2D si din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: functia/functiile ocupata/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata, precum si vechimea in specialitatea studiilor.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Potrivit art. 49 alin. (4) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, documentul prevazut la litera g) poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire. In situatia in care candidatul solicita expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita potrivit legii si procedurii aprobate la nivel institutional.
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, cu exceptia documentului prevazut la litera c), care se poate transmite si in format electronic la adresa de e-mail: social@aiud.ro.
BIBLIOGRAFIE:
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2. Legea nr. 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
5. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
Atributiile prevazute in fisa postului vacant de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate sunt:
- Asigura intocmirea, circulatia rationala si pastrarea documentelor primare care stau la baza inregistrarilor contabile;
- Asigura si raspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casa, Nota de receptie, Raportul de gestiune, Fisa de magazie, Foaia de prezenta, etc.);
- Asigura organizarea inventarierii anuale, conform normelor legale;
- Efectueaza la timp inregistrarile in contabilitate privind intrarile de materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe si efectueaza decontarile necesare;
- Asigura tinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor, intocmirii corecte si la timp a documentelor specifice, precum si a respectarii masurilor stabilite referitor la circulatia documentelor utilizate la efectuarea inregistrarilor contabile primare.
- Stabileste natura operatiilor pe care urmeaza sa le inregistreze ;
- Raspunde de calitatea si termenul de executie a lucrarilor pe care le intocmeste;
- Intocmeste proceduri operationale pentru sfera de activitate;
- Realizarea de activitati in conformitate cu strategia de informatizare a DAS Aiud;
- Identifica riscurile cu care se confrunta in activitatea pe care o desfasoara si le transmite sefului ierarhic pentru centralizare;
- Verifica la primirea documentelor existenta, valabilitatea si autenticitatea semnaturilor prin care se dispune plata prin confruntarea acestora cu specimenele de semnaturi;
- Verifica existenta anexelor la documentul de plata;
- Intocmeste centralizatoarele cu salariile in vederea stabilirii tuturor viramentelor aferente salariilor;
- Elibereaza adeverinte de salarizare pentru personalul unitatii;
- Intocmeste raportari statistice cu privire la salarizare si personal;
- Intocmeste dispozitii de plata catre casierie in vederea acordarii de avansuri si dispozitii de incasare catre casierie in vederea achitarii de catre angajat a avansurilor nedecontate, debitelor datorate, penalitati la deconturi;
- Organizeaza, planifica si aplica activitatile de achizitii publice in cadrul Directiei de Asistenta Sociala;
- Pune in executare legile si celelalte acte normative in legatura cu procedurile de achizitii publice;
- Intocmeste proiectele contractelor de achizitii publice, cu sprijinul departamentelor de specialitate si transmite contractele catre utilizatori, pentru derulare si executare;
- Verifica si transmite spre avizare continutul documentatiilor tehnico-economice pentru lucrarile de reparatii curente la mijloacele fixe din cadrul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud;
- Asigura confidentialitatea in ceea ce priveste solutiile si valorile unor documentatii prevazute in acte normative;
- Participa la fundamentarea necesarului de credite, in vederea repartizarii lunare sau pentru propunerea valorilor de buget anuale privind achizitiile publice, inclusiv cele referitoare la investitiile, reparatiile capitale si reparatiile curente;
- Asigura intocmirea si transmiterea corespondentei in legatura cu derularea activitatii de achizitii publice;
- Intocmeste procedurile de achizitii publice prin elaborarea caietelor de sarcini;
- Face propuneri justificate privind repartizarea fondurilor necesare lucrarilor de reparatii curente si urmareste cheltuirea acestora in raport cu stadiile fizice realizate;
- Centralizeaza referatele de necesitate realizand astfel identificarea necesitatilor obiective,
- Participa la intocmirea planului de achizitii pentru bunuri, servicii sau lucrari, si il prezinta spre aprobare directorului;
- Urmareste actualizarea permanenta a planului de achizitii;
- Asigura contractarea serviciilor si a lucrarilor necesare bunei functionari a Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Aiud;
- Tine evidenta contractelor, urmareste derularea si plata lor;
- Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice;
- Selecteaza modalitatea de realizare a achizitiilor publice, respectiv prin achizitie directa sau, dupa caz, prin utilizarea uneia dintre procedurile de atribuire: licitatia deschisa, restransa, cererea de oferte, concursul de solutii;
- Pune la dispozitia operatorilor economici documentatia de atribuire, conform modalitatii stabilite de legislatia in vigoare;
- Realizeaza si transmite spre publicare, cu respectarea termenelor legale, utilizand mijloacele electronice la dispozitie, anunturile de intentie, de participare si de atribuire catre SEAP;
- Intocmeste si pastreaza dosarul achizitiei publice cu toate documentele aferente continute de acesta, specificate conform legislatiei in vigoare;
- Elaboreaza documentele aferente derularii procedurii de achizitie publica (calendar, raport de evaluare, comunicari catre ofertanti, solicitari de clarificari si raspunsuri la clarificari,etc)
- Creeaza, exploateaza si actualizeaza ori de cate ori este necesar, baza de date privind furnizorii, produsele, serviciile si lucrarile, preturile practicate; elaboreaza raspunsurile la adresele repartizate, le prezinta directorului, pentru verificare si semnare;
- Asigura confidentialitatea asupra activitatilor desfasurate si a lucrarilor realizate.
- Se preocupa permanent de cunoasterea, insusirea si aplicarea modificarilor legislative in domeniul de activitate conform fisei postului;
- Elaboreaza/actualizeaza procedurile operationale aferente activitatii prevazute in fisa postului;
- Participa la inventarierea patrimoniului si verifica intocmirea corecta a listelor de inventariere si a celorlalte documente care se constituie in acest scop;
- Indeplineste potrivit legii, orice alte atributii stabilite prin dispozitia directorului executiv, precum si cele stabilite prin legi si acte normative.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Aiud, situata in Aiud, str. Unirii, nr. 8A, numar de telefon 0258 862 313, fax 0258 862 313, e-mail: social@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stinea Anamaria Irina, consilier in cadrul Compartimentului Resurse Umane, precum si pe site-ul institutiei: www.aiud.ro.
Directia de Asistenta Sociala a municipiului Aiud organizeaza la sediul institutiei din Aiud, str. Unirii, nr. 8A, concurs de recrutare pentru ocuparea unui post vacant, functie publica de executie de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate.