poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Anunt concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut - Serviciul Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local



Data publicarii

27.06.2018

Descriere

Serviciul  Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local Aiud organizeaza concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut a unui  functionar public  din cadrul Compartimentului Administrare Baze Sportive, care indeplineste conditiile de promovare.

           Conditiile de desfasurare a concursului de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut:

 

              -   Proba scrisa: 27.07.2018 ,ora 10,00 – sediul Serviciului Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local , str. Tribun Tudoran nr.9 ;

              -     Proba interviului  se sustine, de regula, intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.

            -      Dosarul de inscriere la concurs  se depune in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului la Compartimentul Resurse Umane, respectiv in perioada 27.06.2018-16.07.2018

 

          Conditiile de participare la concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut :

 

     In conformitate cu prevederile art.65 alin(2) din Legea nr.188/1999 (r2), cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a participa la concursul de promovare in gradul imediat superior celui detinut, functionarul public trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a)    sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;

b)    sa fi obtinut cel putin calificativul ,, bine” la evaluarea anuala a performantelor profesionale individuale in ultimii 2 ani calendaristici;

c)    sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi;

Dosarul  de inscriere  la concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut   va contine in mod obligatoriu documentele prevazute la art.127 din H.G.nr.611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare:

a)    copie de pe carnetul de munca sau adeverinta eliberata de compartimentul de resurse umane in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care promoveaza;

b)    copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;

c)     formularul de inscriere prevazut in anexa 3 la HG nr.611/2008.

 

 

     Bibliografia pentru concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut din cadrul Compartimentului Administrare Baze Sportive;

 

 1.Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

 2. Legea nr.7/2004, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;

 3. Constitutia Romaniei, republicata;

 4.Legea nr.51/2006 ,privind serviciile comunitare de utilitati publice, republicata, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;

 5.Ordonanta Guvernului nr.71/2002, privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare;

 6.Legea nr.215/2001, privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

    

       Candidatul va avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

                 

    Relatii suplimentare se pot obtine la sediul  Serviciului Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local Aiud, situata in Aiud, str. Tribun Tudoran nr.9, nr. telefon 0258/861593, fax 0258/861593 , e-mail : spapl @aiud.ro, persoana de contact : Haracsek Katalin Melinda , consilier  in cadrul  Compartimentul Resurse Umane .

 

                                                                       Afisat  in data de   27.06.2018

 

 

 

 

                    Atributiile  prevazute in fisa postului :

 

 1.Intocmeste documentele necesare contractarii serviciilor de inchiriere panouri publicitare;

 2.Asigura evidenta informatizata a contractelor incheiate cu operatorii de reclama, urmareste modul de indeplinire a prevederilor contractuale si elaboreaza propuneri pentru remedierea situatiilor de incalcare a acestora;

 3.Elaboreaza propuneri privind implementarea de politici locale privind utilizarea domeniului public pentru reclama;

4. Tine evidenta bunurilor care fac parte din sistemul de alimentare cu energie electrica transmise in folosinta gratuita/inchiriate/concesionate;

5. Verifica periodic daca spatiile/bunurile din sistemul de alimentare cu energie electrica atribuite spre folosinta gratuita sunt utilizate in scopul pentru care au fost solicitate si urmareste indeplinirea si respectarea conditiilor stabilite prin documentele care au stat la baza transferului dreptului de folosinta;

6.Acorda avizul la montarea reclamelor luminoase in zona de exploatare a sistemului de iluminat public privind sursele de lumina utilizabile din punct de vedere al iluminarii maxime admisibile si al pozitionarii acestora fata de traficul rutier;

7.Tine la zi  documentatia tehnica pentru realizarea lucrarilor de exploatare: harta detaliata a instalatiilor de iluminat public si gaze naturale pe care le are in gestiune,documentatia tehnica pentru caile de circulatie pe care sunt montate instalatiile de iluminat public ,  impartita pe categorii de cai de circulatie, estimeaza si realizeaza rapoarte privind necesarul de lucrari (servicii), bunuri(piese de schimb) pentru intretinerea sistemului de iluminat public si gaze naturale,care alimenteaza imobilele apartinand SPAPL,

8.Urmareste si coordoneaza activitatile necesare realizarii lucrarilor de intretinere a sistemului de iluminat public si de alimentare cu gaze naturale a imobilelor administrate de SPAPL, inclusiv verificarile tehnice impuse de legislatie;

9.Participa la licitatia care se deruleaza prin bursa de valori, cu privire la energia electrica si gaz;

10.Verifica, urmareste , consemneaza, intocmeste situatii,fundamenteaza, face propuneri si pune in aplicare deciziile Serviciului Public privind:

 

a)    Comportarea si starea podurilor si podetelor de pe raza minicipiului Aiud

b)    Masurile necesare pentru intretinerea si repararea podurilor si podetelor precum si construirea unora noi

c)    Documentatiile necesare pentru autorizarea si functionarea in conditii de legalitate a locurilor/spatiilor de joaca si agrement pe raza municipiului Aiud si a localitatilor componente si apartinatoare

d)    Infiintarea unor spatii de joaca si agrement noi, relocarea celor existente si lucrarile/activitatile de reparatii si intretinere aferente functionarii in conditii de siguranta a echipamentelor cu care sunt dotate locurile de joaca si de agrement

e)    Activitatea de urmarire a comportarii in timp a spatiilor de joaca si de agrement , sesizarea distrugerilor la mobilierul urban(banci, cosuri, jardiniere) prin rupere, taiere, calcare, lovire,etc.

f)     Ocuparea domeniului public cu orice constructii provizorii sau materiale fara aprobare si fara achitarea taxelor legale in prealabil;

g)    Abandonarea pe domeniul public a aparatelor de orice fel, a utilajelor defecte, tonetelor sau a chioscurilor, constructiilor metalice, caroseriilor sau autovehiculelor degradate sau dezmembrate;

h)   Executarea de lucrari sau interventii la retelele tehnico-edilitare fara aprobarea serviciilor de specialitate ale Municipiului Aiud;

i)     Intretinerea permanenta a curateniei rigolelor de colectare, santurilor de ape pluviale a podetelor si tuburilor de beton aferente acestora, pe lungimea aferenta proprietatii municipiului Aiud, acoperirea santurilor, rigolelor sau tuburilor de beton cu diferite materiale sau deseuri;

 

   11.Alte atributii:

  11.1 Indruma, coordoneaza si controleaza activitatile administrativ-gospodaresti desfasurate in vederea bunei functionari a bazelor sportive aflate in administrarea Serviciului Public de regula in cadrul unui program zilnic de 1 ora la inceputul activitatii;

  11.2 Folosirea eficienta si in conformitate cu regulamentul de functionare a bazelor sportive a anexelor si a materialelor din dotare;

  11.3 Supravegheaza si controleaza direct toate activitatile care se desfasoara in incinta bazelor sportive aflate in administrarea Serviciului Public;

  11.4  Colecteaza veniturile din inchirieri, zilnic intocmeste chitante, incaseaza sumele in numerar, zilnic face predarea numerarului la casieria Serviciului Public-pe baza de borderou;

   11.5 Urmareste modul de indeplinire a indatoririlor personalului de ingrijire si deservire;

   11.6 Intocmeste , afiseaza ,completeaza la timp documentatiile privind functionarea bazelor sportive;

    11.7 .Respectarea programului de lucru si intocmirea acestuia;

   11.8 .Indeplineste si alte atributii stabilite de seful ierarhic;

 

 

 

 



Descriere scurta

Serviciul  Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local Aiud organizeaza concurs de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut a unui  functionar public  din cadrul Compartimentului Administrare Baze Sportive, care indeplineste conditiile de promovare.

           Conditiile de desfasurare a concursului de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut:

 

              -   Proba scrisa: 27.07.2018 ,ora 10,00 – sediul Serviciului Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local , str. Tribun Tudoran nr.9 ;

              -     Proba interviului  se sustine, de regula, intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.

            -      Dosarul de inscriere la concurs  se depune in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului la Compartimentul Resurse Umane, respectiv in perioada 27.06.2018-16.07.2018

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate