poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Primaria municipiului Aiud organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe durata nedeterminata, a unui post vacant, functie publica de executie de consilier juridic in cadrul Compartimentului Juridic



Data publicarii

29.11.2018

Descriere

PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD organizeaza la sediul institutiei din Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durata nedeterminata, a unui post vacant, functie publica de executie de consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

 

            Conditii de participare la concurs:

            - conditii generale: candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:

            a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;

            b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

            c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;

            d) are capacitate deplina de exercitiu;

            e) are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;

             f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;

             g) indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;

             h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice;

            i) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;

            j) nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.

            -  conditii specifice:

            - studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice.

            Concursul de recrutare consta in trei etape succesive, dupa cum urmeaza:

            - selectia dosarelor de inscriere - se va face in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor;

            - proba scrisa - 07.01.2019, ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I. C. Bratianu;

            - interviul se va sustine intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.

            Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu, documentele prevazute de HG  nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:

           a) formularul de inscriere (se obtine de la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud, in format letric si in format editabil, prin accesarea paginii de internet a institutiei, respectiv www.aiud.ro;

            b) curriculum vitae, modelul comun european;

            c) copia actului de identitate;

            d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;

            e) copia carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;

            f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;

            g) cazierul judiciar;

            h) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.

                                                                       

            Potrivit art. 49 alin. (1^1) si alin. (1^2) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, modelul orientativ al adeverintei mentionate la litera e) este prevazut in anexa nr. 2D (acesta se poate pune la dispozitia candidatilor la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud sau se poate descarca si de pe site-ul institutiei, respectiv www.aiud.ro); adeverintele care au un alt format decat cel prevazut la alin. (1^1), trebuie sa cuprinda elemente similare celor prevazute in anexa nr. 2D si din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: functia/functiile ocupata/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata, precum si vechimea in specialitatea studiilor.    

            Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.

            Potrivit art. 49 alin. (4) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, documentul prevazut la litera g) poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire. In situatia in care candidatul solicita expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita potrivit legii si procedurii aprobate la nivel institutional.

 

             Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, cu exceptia documentului prevazut la litera c), care se poate transmite si in format electronic la adresa de e-mail: resurse@aiud.ro.

           

             Dosarele de inscriere la concurs se depun in perioada 29.11.2018 - 18.12.2018 ora 16,00 (inclusiv), la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud.

                                               

BIBLIOGRAFIE:

              1. Constitutia Romaniei, republicata;

              2. Legea nr. 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

                3. Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

              4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;

               5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;

               6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

               7. Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

               8. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

             Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

 

            Atributiile prevazute in fisa postului vacant de consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud sunt:

 

            1.  asigura asistenta juridica pentru toate serviciile si compartimentele din cadrul Primariei municipiului Aiud si a institutiilor publice aflate in subordinea Consiliului Local Aiud;

            2.  sustine lucrarile intocmite in fata sefilor ierarhici;

            3. colaboreaza cu Biroul OCPI Aiud pentru studiul situatiei juridice a imobilelor aflate in patrimoniul municipiului Aiud;

            4. participa la comisiile de licitatii publice privind inchirierea, concesionarea sau vanzarea bunurilor din domeniul public sau privat al municipiului Aiud,  in care este numita;

            5. participa ca membru in comisiile de evaluare a ofertelor, la licitatiile organizate de municipiul Aiud, asigurand consiliere acestora in domeniul organizarii si desfasurarii achizitiilor publice, inclusiv  pentru investitiile finantate din fondurile europene;

            6. intocmeste rapoarte de specialitate pentru proiectele de hotarari si proiectele de hotarari, aflate pe ordinea de zi a sedintelor de consiliu;

            7. participa la sedintele comisiilor de specialitate ale consiliului local si la sedintele ordinare si extraordinare ale Consiliului local Aiud;

            8. asigura consiliere pentru institutiile de invatamant;

            9.  alte atributii stabilite in scris de seful ierarhic superior, primar si viceprimar;

            10. prin conduita si exemplu personal in timpul si in afara serviciului este loial prin conduita  institutiei  in care lucreaza, contribuind permanent la ridicarea prestigiului acesteia;

            11. raspunde in fata organelor ierarhice de eventualele abateri ale conduitei sale ca persoana publica;

            12. respecta cerintele fiecarui standard aplicabil la nivelul fiecarui compartiment din care face parte.

 

            Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Aiud, situata in Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, numar de telefon 0258 861 310 interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stinea Anamaria Irina consilier in cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum si de pe site-ul institutiei: www.aiud.ro.

 

Formular inscriere

Model adeverinta



Descriere scurta

PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD organizeaza la sediul institutiei din Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durata nedeterminata, a unui post vacant, functie publica de executie de consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate