poca-header

ARHIVA COMUNICATE

2016 2017 2018 2019 2020 2021


Primaria Municipiului Aiud organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unui post vacant, functie publica de inspector, clasa I, grad profesional superior - Directia Tehnica



Data publicarii

23.11.2020

Descriere

PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD organizeaza la sediul institutiei din str. Cuza Voda, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durata nedeterminata, a unui post vacant, functie publica de executie de inspector, clasa I, grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Patrimoniu, Transport, Administrativ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud, concurs organizat in baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr.55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

 

            Durata timpului de munca pentru functia publica de inspector, clasa I, grad profesional superior este de 8h/zi, respectiv 40h/saptamana, reprezentand durata normala a timpului de munca.

 

Conditiile de desfasurare a concursului:

            -  Proba scrisa: 28.12.2020, ora 1100 - sediul Primariei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Bratianu;

            - Interviul: se va sustine intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.

            - Dosarele de inscriere la concurs se depun in perioada 23.11.2020 - 14.12.2020 (ora 16,00), la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud.

 

Conditiile de participare la concurs pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Patrimoniu, Transport, Administrativ:

            -  studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental de ierarhizare - stiinte ingineresti sau in ramura de stiinta: stiinte economice.

            - vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minim 7 ani.

 

           Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Aiud, situata in Aiud, str. Cuza Voda, nr. 1, numar de telefon 0258 861 310 interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stinea Anamaria, consilier in cadrul  Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum si pe site-ul institutiei: www.aiud.ro.

           Conditiile de participare la concurs pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Patrimoniu, Transport, Administrativ

           Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile de ocupare a unei functii publice, prevazute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,  dupa cum urmeaza:

  a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;

    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

    c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;

    d) are capacitate deplina de exercitiu;

    e) este apt din punct de vedere medical;

    f) indeplineste conditiile de studii si vechime in specialitate prevazute de lege pentru ocuparea functiei publice;

    g) indeplineste conditiile specifice, conform fisei postului, pentru ocuparea functiei publice;

    h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea, amnistia post - condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

    i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o functie publica sau de a exercita profesia ori activitatea in executarea careia a savarsit fapta, prin hotarare judecatoreasca definitiva, in conditiile legii;

    j) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 3 ani;

    k) nu a fost lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica.

 

         BIBLIOGRAFIA si TEMATICA pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Patrimoniu, Transport, Administrativ,  din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud:

            1. Constitutia Romaniei, republicata;

2. Ti    57182 341   0  8>tlul I si     57182 341   0 70>II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

            3.    137133 3=1   0 33>Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

            4.    202 13 281   0 18>Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr. 38/2003 privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Legea nr. 92/2007 serviciilor publice de transport persoane in unitatile administrativ-teritoriale, cu modificarile si completarile ulterioare;   

           7. Legea nr. 51/2006 serviciilor comunitare de utilitati publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

        Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilita in vederea sustinerii concursului, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

         Atributiile stabilite in fisa postului pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud sunt:

1.    face parte din Autoritatea de autorizare in domeniul transportului in regim de taxi si in regim de inchiriere, constituita la nivelul U.A.T. Aiud in baza legii serviciilor de transport public local;

  1. aplica hotararile Consiliului Local cu privire la organizarea si desfasurarea serviciilor de transport  local de calatori, a serviciului de transport  in regim de taxi si in regim de inchiriere;
  2. pregateste documentatiile necesare, solutioneaza cereri, emite documente si elaboreaza  rapoartele de specialitate in vederea elaborarii proiectelor de hotarari pentru sedintele Consiliului Local, privind transportul local de calatori si transportul in regim de taxi, in scopul punerii in aplicare a prevederilor  legale referitoare la acest domeniu,  vizand  in principal :
    1. executarea serviciilor de transport in regim de taxi si/sau in regim de inchiriere, dupa caz;
    2. regulamentele de organizare si desfasurare a serviciilor de transport ;
    3. modalitatile de atribuire in gestiune delegata sau directa, dupa caz, a serviciilor de transport ;
    4. contractele de atribuire a gestiunii si caietele de sarcini respective;
    5. numarul maxim de autorizatii taxi si, dupa caz, de copii conforme care se vor atribui;
    6. declansarea procedurii de atribuire in gestiune a serviciilor de transport in regim de taxi si/sau in regim de inchiriere;
    7. strategia de organizare si dezvoltare a serviciilor de transport ;
    8. criteriile de departajare si punctajul aferent, in ceea ce priveste atribuirea autorizatiilor taxi;
    9. nivelul tarifului de distanta maximal, in cazul transportului de persoane in regim de taxi;
    10. stabilirea locurilor de asteptare a clientilor pentru taxiuri sau a locurilor de asteptare a taxiurilor pentru clienti, precum si a normei privind gradul de asigurare a numarului locurilor de asteptare clienti pentru taxiuri in raport cu numarul de autorizatii taxi atribuite;
    11. modelele si dimensiunile ecusoanelor si a inscrisurilor de pe taxiuri;
    12. obligatiile transportatorilor autorizati, ale dispecerilor taxi, ale taximetristilor si ale clientilor
    13. activitatea de control asupra modului cum se executa serviciile de transport respective si sanctiunile care se impun;
    14. interdictii si restrictii privind activitatea de transport in regim de taxi si in regim de inchiriere;
    15. taxe si impozite privind desfasurarea serviciilor de transport respective.
  3. asigura  consultarea asociatiilor profesionale reprezentative, dupa caz, in situatiile prevazute de lege.
  4. participa la ducerea la indeplinire a Hotararilor Consiliului Local , adoptate cu privire la activitatea de transport in regim de taxi si in regim de inchiriere;
  5. urmareste derularea contractelor de delegare a gestiunii pentru   transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere;
  6. organizeaza, supravegheaza, monitorizeaza si controleaza modul cum se executa transportul public in regim de taxi si in regim de inchiriere;
  7. participa la intocmirea  si actualizarea  regulamentului privind organizarea si desfasurarea activitatii de transport in regim de taxi si in regim de inchiriere;
  8. analizeaza si elibereaza autorizatiile pentru executarea serviciului public de transport in regim de taxi si in regim de  inchiriere, precum si copiile conforme in conditiile legii ;
  9. elibereaza autorizatiile si copiile conforme pentru activitatea de transport in regim de taxi si in regim de inchiriere in conditiile legii ;
  10. controleaza activitatea operatorilor de transport in regim de taxi si a taximetristilor independenti in ceea ce priveste respectarea prevederilor legale, in limita atributiilor conferite de lege;
  11. analizeaza si elibereaza legitimatiile de calatorie persoanelor indreptatite de a beneficia de transport public local de calatori  gratuit, conform hotararilor adoptate de catre Consiliul Local Aiud;
  12. elibereaza si colecteaza lunar taloanele de calatorie pe baza carora se realizeaza decontul catre societatea prestatoare de servicii;
  13.  analizeaza si intocmeste in format electronic centralizatoarele lunare privind transportul public local de calatori;
  14.  realizeaza inscrierea, respectiv radierea in/din evidentele autoritatii publice locale a mopedelor, tractoarelor si utilajelor, cu respectarea prevederilor legale;
  15.  elibereaza autorizatiile speciale de acces in zone cu restrictii reglementate  prin HCL pentru  municipiul Aiud;

17. participa la ducerea la indeplinire a Hotararilor Consiliului Local , adoptate cu privire la activitatea de transport public local de calatori;

  1. participa la pregatirea documentelor si organizarea procedurii de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului de  transport  public local de calatori;
  2. urmareste modul de subventionare a transportului si a categoriilor de calatori care pot beneficia de aceste subventii sau de gratuitati;
  3. propune modificari sau completari la regulamentul serviciului de transport public local de calatori;

21. urmareste derularea contractelor de delegare a gestiunii pentru transportul public local de calatori;

22. contribuie la eficientizarea activitatii in domeniul serviciilor publice de transport si colaborarea cu operatorii de servicii;

23. verifica documentele si intocmeste autorizatii speciale

  1. monitorizeaza modificarile legislative in domeniile specifice fisei postului si face propuneri privind adoptarea unor hotarari de catre Consiliul Local Aiud;
  2. raspunde in conformitate cu specificatiile rezultate din cadrul hotararilor de Consiliu Local, din Dispozitiile primarului sau dupa caz din atributiile specifice reglementate prin sarcinile primite;
  3. elaboreaza rapoartele specifice activitatii, evidentele statistice si asigura comunicarea cu institutiile publice de interes local si national, in domeniul sau de activitate;

27. elaboreaza rapoarte de specialitate, referate de necesitate pentru uz intern sau rapoarte aferente proiectelor de hotarari;

  1. monitorizeaza modificarile legislative in domeniile specifice fisei postului si face propuneri privind adoptarea unor hotarari de catre Consiliul Local Aiud;
  2. aplica procedurile privind activitatea specifica si respecta prevederile reglementarilor privind asigurarea calitatii, reglementate prin OSGG 600/2018 si procedurile reglementate prin sistemul de asigurarea calitatii ;

 

 

 

 

  Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:

    a) formularul de inscriere (se obtine de la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primariei Municipiului Aiud, in format letric si in format editabil, prin accesarea paginii de internet a institutiei, respectiv www.aiud.ro);

    b) curriculum vitae, modelul comun european;

    c) copia actului de identitate;

    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;

    e) copia carnetului de munca si a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/functiei sau pentru exercitarea profesiei;

    f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;

    g) cazierul judiciar;

    h) declaratia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica.

   

            Adeverintele prevazute la lit. e) care au un alt format decat cel prevazut in HG nr. 611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare,  trebuie sa cuprinda elemente similare celor prevazute in anexa nr. 2D si din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: functia/functiile ocupata/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata, precum si vechimea in specialitatea studiilor.

            Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

            Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

            Documentul prevazut la lit. g) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire. In situatia in care candidatul solicita expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita potrivit legii si procedurii aprobate la nivel institutional.

Formular inscriere

Model adeverinta

 



Descriere scurta

PRIMARIA MUNICIPIULUI AIUD organizeaza la sediul institutiei din str. Cuza Voda, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durata nedeterminata, a unui post vacant, functie publica de executie de inspector, clasa I, grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Patrimoniu, Transport, Administrativ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud, concurs organizat in baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr.55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

© Primăria Municipiului Aiud 2022-2023, Toate drepturile rezervate